![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, netop tiltrådte:) disse er i øjeblikket mit system specs, nu skal du dont le lol sine gamle men overraskende det kan håndtere HL2, Far cry, Doom 3, byttedyr på høje som har chokeret mig, som jeg gjorde ikke selv synes, det ville gøre lave indstillinger. heres mine specs: Citat:
min eneste concearn os, hvis min Strømforsyning vil håndtere en X850 Pro? Dens en 400W strømforsyning, der ikke har noget navn lol så yeah sin billige, men på etiketten på den side, der står på 12 det giver ud 16Amps. Dette er, hvad jeg har brug for at vide ret? er 16A tilstrækkeligt til en x850 pro? TKS fyre jeg sætter pris på din feedback. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gerne se et minimum af 20a om 12V linje til en x850pro.
|
| |||
| |||
| så dets et nej ikke ret? im bare tænker, at når jeg starter et spil, og kortet spiser mere saft end den plejer få nok |
|
| |||
| |||
| Under flere ampere, der kræves, er udmærket. Men som har mindre end krævet, kan resultere i kortet simpelthen ikke fungerer.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at have en x850pro men det var en PCI Express-version ... Det styrtede ned ret ofte, indtil jeg anlagde en ny strømforsyning (jeg havde en 400W også) stadig er værd at få tho og få en billige 500W strømforsyning fra ebay eller andet sted .... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| ATI Radeon 7500 | masterhaseeb | Grafikkort & Monitors | 1 | 6. dec 2008 05:24 |
| Hjælp i Overclocking ATI Radeon 3650 | dudeanator | Grafikkort & Monitors | 2 | 27 august 2008 11:53 |
| ATI Radeon RX800 udskiftning | dmdougie | Grafikkort & Monitors | 3 | 9 februar 2008 07:32 |
| Radeon Xpress 1250 Hjælp ~ | lufei | Grafikkort & Monitors | 10 | 18 januar 2008 23:48 |
| Radeon Card | theoldman | Grafikkort & Monitors | 6 | 11th May 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |