![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, juuri liittynyt:) Nämä ovat tällä hetkellä minun järjestelmän tiedot, nyt please dont nauraa lol vanhan mutta yllättäen se voi käsitellä HL2, Far Cry, Doom 3, Prey korkean joka järkytti minua i didnt jopa sitä mieltä, että se olisi pieni asetukset. heres minun tiedot: Quote:
Minun vain concearn meille jos minun Virransyöttö käsittelevät yksi X850 Pro? Se on 400W virtalähde, jolla ei ole nimeä lol niin joo halpaa mutta päällysmerkinnöissä puolella se sanotaan, +12 se antaa ulos 16Amps. tämä on, mitä minun tarvitsee tietää oikea? on 16A riittää joka x850 pro? tks kaverit Arvostan palautettasi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin nähdä vähintään 20 a koskevat 12v linja on x850pro.
|
| |||
| |||
| joten sen "ei ole oikeutta? im vain ajatella, että kun käynnistän pelin ja kortin syö enemmän mehua kuin tapana saada tarpeeksi |
|
| |||
| |||
| Ottaa enemmän ampeeri, että tarvitaan hyvin. Mutta vähemmän kuin vaaditaan voi johtaa siihen, että kortti ei yksinkertaisesti toimi.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| i-kirjain käytetty on x850pro mutta se oli PCI Express-versio ... se kaatui melko usein kunnes i tuonut uuden virtalähteen (i oli 400W myös) vielä syytä saada tho ja saada halpoja 500W virtalähde alkaen eBay tai jonnekin .... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ati Radeon 7500 | masterhaseeb | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 6. joulukuu 2008 05:24 |
| Ohje overclocking ATI Radeon 3650 | dudeanator | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 27th Aug 2008 11:53 |
| ATI Radeon RX800 korvaaminen | dmdougie | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 9th Feb 2008 07:32 |
| Radeon Xpress 1250 auttaa ~ | lufei | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 18th Jan 2008 23:48 |
| Radeon Card | theoldman | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 11th Jun 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |