![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, gewoon geworden:) deze zijn op dit moment mijn systeem specs, nu kunt u dont lachen lol zijn oude maar verrassend kan omgaan HL2, Far Cry, Doom 3, Prey op high die geschokt me i didnt zelfs denk dat zou doen lage instellingen. heres mijn specs: Citaat:
mijn enige concearn ons als mijn Stroomvoor zal hanteren een X850 pro? Het is een 400W voeding, die heeft geen naam lol zo ja zijn goedkoop, maar op het etiket op de zijkant staat op de +12 geeft uit 16Amps. Dit is wat ik moet weten toch? 16A is voldoende voor een X850 pro? tks jongens Ik stel uw feedback. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou graag zien dat er een minimum van 20 bis op de 12v lijn voor een x850pro.
|
| |||
| |||
| zodat het een nee nee toch? im gewoon denken dat wanneer ik een spel en de kaart eet meer sap dan wont get enough |
|
| |||
| |||
| Na meer Ampères dat nodig is, is prima. Maar met minder dan de vereiste kan resulteren in de kaart gewoon niet werkt.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| i die wordt gebruikt om een x850pro maar het was een PCI Express-versie ... Het crashte vaak tot ik een nieuwe voeding (ik had een 400W ook) nog steeds de moeite waard om tho en krijgen een goedkope 500W voeding van ebay of ergens .... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ati Radeon 7500 | masterhaseeb | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 6 dec 2008 05:24 |
| Help In Overclocking ATI Radeon 3650 | dudeanator | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 27 aug 2008 11:53 |
| ATI Radeon RX800 vervanging | dmdougie | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 9 Feb 2008 07:32 |
| Radeon Xpress 1250 help ~ | lufei | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 18 Jan 2008 23:48 |
| Radeon-kaart | theoldman | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 11 jun 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |