![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, bare ble med:) Disse er for tiden min system spesifikasjoner, nå kan du dont le lol sin gamle men overraskende den kan håndtere HL2, Far Cry, Doom 3, Prey på høy som sjokkerte meg som jeg gjorde ikke selv tror det ville gjøre lite innstillinger. heres mine specs: Sitat:
min eneste concearn oss hvis min Strømtilførsel vil håndtere en X850 Pro? Dette er en 400W strømforsyning som ikke har navn lol så yeah sine billige men på etiketten på siden det står på 12 gir ut 16Amps. dette er det jeg trenger å vite, ikke sant? er 16A tilstrekkelig for en x850 pro? tks fyrene jeg setter pris på tilbakemelding. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gjerne se et minimum 20A på 12V linjen for en x850pro.
|
| |||
| |||
| slik at et nei ikke sant? im bare tenker at når jeg starter opp spillet, og kortet spiser mer juice enn det wont get enough |
|
| |||
| |||
| Å ha flere forsterkere som kreves er fine. Men å ha mindre enn nødvendig, kan resultere i kortet rett og slett ikke fungerer.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg pleide å ha en x850pro men det var en PCI Express-versjon ... det krasjet ofte før jeg tok en ny strømforsyning (Jeg hadde en 400W også) fortsatt verdt å få tho og få en cheep 500W strømforsyning fra ebay eller annet sted .... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ATI Radeon 7500 | masterhaseeb | Kabinetter & Skjermer | 1 | 6 desember 2008 05:24 |
| Hjelp i Overclocking ATI Radeon 3650 | dudeanator | Kabinetter & Skjermer | 2 | 27 august 2008 11:53 |
| ATI Radeon RX800 erstatning | dmdougie | Kabinetter & Skjermer | 3 | 9 februar 2008 07:32 |
| Radeon Xpress 1250 hjelpe ~ | lufei | Kabinetter & Skjermer | 10 | 18 januar 2008 23:48 |
| Radeon-kort | theoldman | Kabinetter & Skjermer | 6 | 11 juni 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |