![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, bara gick:) dessa är just nu mitt system specs, nu du dont laugh lol den gamla, men förvånansvärt det klarar HL2, Far cry, Doom 3, Prey på hög som chockade mig när jag gjorde även att det skulle göra låga inställningar. Heres mina specs: Citat:
min enda concearn oss om mitt Strömförsörjning hanterar en X850 Pro? Dess ett 400W nätaggregat som inte har något namn lol så yeah sin billiga men på etiketten på den sida som det står på 12 ger ut 16Amps. Detta är vad jag behöver veta va? är 16A räcker för ett x850 pro? TKS killar jag uppskattar dina kommentarer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle vilja se minst 20a på 12v linje för en x850pro.
|
| |||
| |||
| så det ett nej nej eller hur? im bara tänker att när jag startar ett spel och kortet äter mer juice än man brukar få nog |
|
| |||
| |||
| Med mer ampere som krävs är bra. Men med mindre än vad som krävs kan leda till att kortet helt enkelt inte fungerar.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jag brukade ha en x850pro men det var en PCI Express-version ... Det kraschade ganska ofta tills jag tog ett nytt nätaggregat (Jag hade en 400W också) ändå värt att Tho och få ett pip 500W nätaggregat från ebay eller någonstans .... |