![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg har en bærbar computer med en VGA-udgang til en anden skærm. Mit spørgsmål er .... jeg har 2 skærme og jeg ønskede at vide, om der er en måde jeg kan kombinere dem i en ved at opdele den beslutning, og derefter koble det op som bruger det hele som min anden skærm? er det muligt tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er muligt i nVidia kontrolpanelet, ville påtage sig under ATI også.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du kun har 1 video ud fra din bærbare computer, vil det blive sværere, tror jeg, at det stadig er muligt, som jeg tror, jeg kan huske at se ting, som tillader tilslutning af 2 skærme til den samme port (og bruges som separate skærme)
| |||
| |||
| ill holde når man ser sig omkring, var det bare en idé, fordi jeg har to skærme om omkring, at jeg ønskede at bruge |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke, om tingene har ændret sig, men det bruges til at indeholde en separat controller.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Blue Screens | RB211 | General Software Chat | 15 | 31 januar 2008 04:18 |
| Laptop skærme | fireballs169 | Grafikkort & Monitors | 1 | 30 januar 2008 05:53 |
| Tilfældige Spørgsmål | HistoryGirl | Fællesskabet News & Chat | 3 | 27. sep 2007 21:50 |
| To skærme i en? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | 19 juli 2007 09:44 |
| Min Skærme RED | m7md77 | Grafikkort & Monitors | 7 | 23. maj 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |