![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, minulla on kannettava tietokone yhdellä VGA-tuotos toisen valvoa. Kysymykseni on .... olen 2 valvoo ja halusin tietää, onko niin voin yhdistää ne yhdeksi jakamalla päätöslauselmasta ja sen jälkeen koukkaaminen että jopa käyttää kuin koko asia kuin toinen seurata? se on mahdollista kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On mahdollista nVidia ohjauspaneelin saisivat nojalla ATI samoin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on vain 1 video pois kannettavan tietokoneen se on vaikeampaa, mielestäni se on vielä mahdollista, sillä mielestäni Muistan nähdä asioita, jotka mahdollistavat liittämisen 2 valvoo sama portti (ja niitä voidaan käyttää erillisinä monitorit)
| |||
| |||
| sairas pitää HAKU ympäriinsä, se oli vain ajatus, koska minulla on kaksi monitoria joissa kiertää halusin käytettävä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En tiedä, jos asiat ovat muuttuneet, mutta se voidaan ottaa mukaan erillinen ohjain.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Blue Screens | RB211 | General Software Chat | 15 | 31. Jan 2008 04:18 |
| Laptop-näytöt | fireballs169 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 30 Jan 2008 05:53 |
| Satunnainen kysymys | HistoryGirl | Yhteisön News & Chat | 3 | 27. Sep 2007 21:50 |
| Kaksi näytöt yhdessä? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | 19. Jul 2007 09:44 |
| Oma Screens RED | m7md77 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 23. toukokuuta 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |