![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, ik heb een laptop met een VGA-uitgang voor een tweede monitor. Mijn vraag is .... ik heb 2 monitoren en ik wilde weten of er een manier waarop ik kan combineren tot een splitsing van de resolutie en dan aansluiten dat als het gebruik van de hele zaak als mijn tweede monitor? is dat mogelijk bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is mogelijk in het nVidia control panel, zou aannemen op grond van ATI ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je alleen de 1 video out van je laptop zal het moeilijker, ik denk dat het nog mogelijk is, zoals ik denk dat ik herinner me dingen zien die het mogelijk maken de aansluiting van 2 monitoren op dezelfde poort (en worden gebruikt als afzonderlijke monitoren)
| |||
| |||
| ziek blijven kijken, het was maar een idee, want ik heb twee beeldschermen tot rond dat ik wilde om te gebruiken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet of dingen zijn veranderd, maar deze gebruikt om een aparte controller.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blue Screens | RB211 | Algemene programmatuurnoot Chat | 15 | 31 Jan 2008 04:18 |
| Laptop schermen | fireballs169 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 30 Jan 2008 05:53 |
| Willekeurige vraag | HistoryGirl | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 27e sep 2007 21:50 |
| Twee schermen in een? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | De 19 juli 2007 09:44 |
| My Screens RED | m7md77 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 23 mei 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |