![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg har en bærbar datamaskin med en VGA-utgang for en ekstra skjerm. Spørsmålet mitt er .... Jeg har 2 skjermer og jeg ønsket å vite om det er en måte jeg kan kombinere dem i én av splitte oppløsning og deretter trekke det opp som bruker hele greia som min andre skjermen? Er det mulig takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er mulig i nVidia kontrollpanelet, ville anta under ATI også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du bare har 1 video ut fra din laptop vil det bli vanskeligere, tror jeg det fortsatt er mulig, så jeg tror jeg husker se ting som tillater tilkobling av 2 skjermer til samme port (og brukes som separate skjermer)
| |||
| |||
| ill lete rundt, det var bare en idé fordi jeg har to skjermer legging rundt at jeg ønsket å ta i bruk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet ikke om ting har endret seg, men dette brukes til å inkludere en separat kontroller.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Blue Screens | RB211 | General Software Chat | 15 | 31 januar 2008 04:18 |
| Laptop-skjermer | fireballs169 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 30 januar 2008 05:53 |
| Tilfeldig spørsmål | HistoryGirl | Community News & Chat | 3 | 27. sep 2007 21:50 |
| To skjermer i ett? | Emrys88 | Multimedia & Kodeker | 2 | 19 juli 2007 09:44 |
| Min Screens RED | m7md77 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 23 mai 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |