![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jag har en laptop med en VGA-utgång till en andra skärm. Min fråga är .... Jag har 2 skärmar, och jag ville veta om det finns ett sätt som jag kan kombinera dem till en genom att dela upp resolutionen och sedan ansluter den som använder det hela som min andra övervaka? är det möjligt tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är möjligt i nVidia-kontrollpanelen skulle anta enligt ATI också.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du bara har 1 video ut från din bärbara dator kommer det att bli svårare, jag tror det är fortfarande möjligt, som jag tror att jag kommer ihåg ser saker som möjliggör anslutning av 2 skärmar till samma port (och användas som separata monitorer)
| |||
| |||
| sjuka hålla titta runt, det var bara en idé eftersom jag har två monitorer om kring att jag ville gå till användning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte om saker och ting har förändrats, men denna används för att införa en separat styrenhet.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Blue Screens | RB211 | General Software Chat | 15 | 31 januari 2008 04:18 |
| Laptop skärmar | fireballs169 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 30 januari 2008 05:53 |
| Random Fråga | HistoryGirl | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 27 sep 2007 21:50 |
| Två skärmar i en? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | 19 juli 2007 09:44 |
| Min Skärmar RED | m7md77 | Grafikkort & Skärmar | 7 | 23 maj 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |