![]() |
|
| |||
| |||
| System Dell Mått 4700 Specs http://www.webmadeeasy.net/ComputerD...nual/specs.htm P4 2.8 RAM 4GB 533MHz Jag ser på differeneces mellan 9600 9800 GT Geforce kort. Så vitt jag kan tala om de båda är bra, jag trodde id be experter om 9800 är värt att extra $ 20, också göra MSI och BFG Tech göra bra produkter. Tack |
|
| |||
| |||
| Beror på om du spelet en hel del sedan gå till 9800, det är högre än 9600, annars varför skulle de göra det? MSI är inte lysande, inte hört mycket om BFG men om du har en 9600 i detta system, eller 9800, skulle du vara väl bottlenecked genom att makten hungrig Pentium. Du brukar spela många spel på en 2.8 P4, skulle du få bättre prestanda ur en brödrost .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja 9600GT är verkligen söt, jag älskade att vi kort, jag gjorde aldrig se en stor skillnad på 9600 & 9800 och 1GB 9800GT är tänkt att vara dåliga på att använda sin 1 GB minne, så jag har läst, men jag gjorde känner ett problem med gruvorna vid tiden hade jag det för en kort stund.
Du ska titta runt och se om du tycker något annat innan du köper antingen 9600 eller 800, kanske försöker för 250GTS, ungefär samma pris eller mycket nära det eller HD4770 är bland de korten också. men egentligen alla inom ungefär samma prestanda, och glömmer om riktmärken i spel med AA och AF de kommer att vara densamma. Mitt System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En av dem på en P4 kommer att bli ett enormt slöseri.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|