![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Igen Ok im virkelig forvirret ![]() Er et AGP slot det samme som et PCI - Express slot? Fordi på mit bundkort der er 2 AGP-slots til grafikkort, så jeg kan bruge Nvidia SLI. Og 2 PCI-E Slots Men på min sidste tråd for "ATI Gecube 2400 Pro" Krlll gav mig et simpelt diagram af mit bundkort. Men det siges, at AGP-slots (master og slave) blev PCI-E, og hvad jeg troede er PCI-E er mærket som PCI 1 og 2 Im ønsker at købe 2 AGP-grafikkort til at gå ind i AGP-slots som angivet på mit bundkort manual men du kan købe AGP eller PCI-E kort. Kan nogen hjælpe venligst Tak for eventuelle svar! |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Citat:
Citat:
Citat:
Slots PCI 1 og 2 er begge PCI-E slots de er bare stemplet som PCI 1,2. Citat:
Mod du flette dette indlæg med andre. Mit system: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol så principielt kan du købe to PCI-kort, theres vil være mere end det, men Thats et udgangspunkt
| |||
| |||
![]() Ret så slots mit grafikkort går i er PCI-E Og de øvrige 2 slots er også PCI-E Jeg har lige troede, de var AGP-slots, fordi de ligner de slots min nuværende grafikkort er på min anden bundkort (med klip på udgangen) og fordi AGP står for "Accelerated Graphics Port" så jeg troede, det var, hvad et grafikkort går til. Men jeg forstår nu! |
|
| |||
| |||
| Xeon hvorfor er du ked af? Lol Du har en ganske god bundkort (behov BIOS opdateringer fra en undersøgelse jeg læste, men stadig). Her er de specs. Støtter Quad Core 4 DDR2 Ram slots SLI stand 7.1 Lyd Skal være god til overclocking, hvis de har opdateret BIOS Og masser af andre ting. Husk også, at højtydende PCI-E-postkort er billigere end AGP-kort. Så juble op. Medmindre jeg gjorde dig ked af i hvilket tilfælde dont være så følsom. ![]() Edit: Pyt Im nabbing it.lol |
|
| |||
| |||
| lol Im ikke trist im bare forvirret på en masse ting om computere ... Thats hvorfor jeg trådte dette forum. Thanks anyway! Det er et godt bundkort men dont tror, jeg vil tænke på overclocking som jeg ødelagt mine andre bundkort ved at gøre det. Aparently Jeg skulle til at ændre fan ratio eller sådan noget. Men sådan er det jo sin gået nu lol Jamen tak for din hjælp! Jeg sandsynligvis ville have købt den forkerte grafikkort |