![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi jälleen Ok im todella sekava ![]() Onko AGP slot sama kuin PCI - Express-korttipaikka? Koska minun emolevy on 2 AGP paikkaa grafiikkasovitinta niin voinko käyttää Nvidia SLI. Ja 2 PCI-E Slots Kuitenkin minun viimeinen Pujota "ATI Gecube 2400 pro" Krlll antoi minulle yksinkertainen kaavio minun emolevyyn. Mutta se sanoi, että AGP-lähtö (master ja slave) oli PCI-E ja mitä olen ajatellut on PCI-E on merkitty PCI 1 ja 2 Im HAKU ostaa 2 AGP näytönohjainta mennä AGP lähtö kuten minun emolevyn käsikirja kuitenkin voit ostaa AGP tai PCI-E-kortit. Voiko joku auttaa kiitos Kiitos kaikista vastauksista! |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Quote:
Quote:
Quote:
Lähtö-ja saapumisajat PCI 1 ja 2 ovat molemmat PCI-E-lähtö ne ovat vain merkintä PCI 1,2. Quote:
Mod ota yhdistää tähän tehtävään muiden. My System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol niin periaatteessa voit ostaa kaksi pci-kortit, Theres tulee enemmän kuin sen, mutta thats lähtökohtana
| |||
| |||
![]() Oikeus joten lähtö minun grafiikkasovitinta menee ovat PCI-E Ja toinen 2 paikat ovat myös PCI-E Ajattelin vain ne AGP lähtö, koska ne näyttävät lähtö nykyisen grafiikkakortin on minun muiden emolevyn (kun leike on lopussa) ja koska AGP on lyhenne sanoista "Accelerated Graphics Port", niin ajattelin, että oli mikä näytönohjain menee. Mutta ymmärrän nyt! |
|
| |||
| |||
| Xeon miksi olet surullinen? Lol Sinulla on melko hyvä emolevy (tarpeet BIOS-päivitykset uudelleen luin mutta silti). Tässä ovat tiedot. Tukee Quad Core 4 DDR2 Ram lähtö SLI kykenee 7.1 Audio Olisi hyvä overclocking, jos niillä on päivitetty BIOS Ja paljon muuta tavaraa. Muista myös, että korkean suorituskyvyn PCI-E-kortit ovat halvempia kuin AGP-kortit. Joten piristy. Ellei Tein olet surullinen jolloin dont olla niin herkkä. ![]() Edit: Unohda Im nabbing it.lol |
|
| |||
| |||
| lol Im ole surullinen im vain hämmentyneitä paljon asioita tietokoneet ... thats miksi olen tullut tähän foorumiin. Kiitos joka tapauksessa! Se on hyvä emolevy mutta dont ajatella i ajatella overclocking kuin minä pilasivat muut emolevyn tekemällä siitä. Aparently i piti muuttaa puhaltimen suhde tai jotain. Mutta ei se mitään sen mennyt nyt lol No thanks for your help! Olen luultavasti ovat ostaneet väärä näytönohjain |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IM vähän Confused | nay27uk | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 11 lokakuu 2009 13:35 |
| Confused newbie! | Caz | Esittele itsesi Täällä | 6 | 20. marraskuu 2008 12:25 |
| Lil bit hämmentynyt tässä tapauksessa. | Carl | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 28th Jun 2008 04:37 |
| Im todella sekava | NeedHelpPls | Rautatavaran Chat | 3 | 27th Jan 2008 21:12 |
| Hämmentynyt RAM | mcfarty | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 10th Aug 2007 06:30 |
| Thread Tools | |
| |