![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Again Ok im echt in de war ![]() Is er een AGP-sleuf hetzelfde als een PCI - Express-slot? Omdat op mijn moederbord er 2 AGP slots voor grafische kaarten, dus ik kan gebruiken Nvidia SLI. En 2 PCI-E slots Maar op mijn laatste draad de "ATI Gecube 2400 PRO" Krlll gaf me een eenvoudig schema van mijn moederbord. Maar hij zei dat de AGP-slots (master en slave) zijn PCI-E en wat ik dacht zijn PCI-E zijn geëtiketteerd als PCI 1 en 2 Im zoek te kopen 2 AGP grafische kaarten te gaan in de AGP-sloten zoals aangegeven in mijn moederbord handleiding hoe je het kunt kopen AGP of PCI-E kaarten. Kan iemand helpen aub Bedankt voor eventuele antwoorden! |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
De PCI-slots 1 en 2 zijn beide PCI-E slots ze net gelabeld als PCI 1,2. Citaat:
Mod fuseren gelieve dit bericht met de andere. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol, dus in principe kun je twee pci-kaarten, theres zullen meer dan alleen dat, maar dat is een uitgangspunt
| |||
| |||
![]() Rechts, zodat de sleuven van mijn grafische kaart gaat in zijn PCI-E En de andere 2 slots zijn ook PCI-E Ik dacht dat ze waren AGP slots, omdat ze lijken op de slots mijn huidige grafische kaart is op mijn moederbord (met de clip op het einde) en omdat AGP staat voor Accelerated Graphics Port "dus ik dacht dat dat was wat voor een grafische kaart gaat in. Maar ik begrijp nu! |
|
| |||
| |||
| Xeon waarom ben je verdrietig? Lol Je hebt een vrij goed moederbord (behoeften BIOS updates uit een recensie las ik, maar toch). Hier zijn de specs. Ondersteunt Quad Core 4 DDR2 RAM-sleuven SLi staat 7.1 Audio Moet goed zijn voor overklokken, indien zij hebben een update van de BIOS En tal van andere dingen. Onthoud ook dat hoge prestaties PCI-E kaarten zijn goedkoper dan AGP-kaarten. Dus opvrolijken. Tenzij ik je triest in dat geval dont worden zo gevoelig. ![]() Edit: Nevermind Im nabbing it.lol |
|
| |||
| |||
| lol Im niet triest im just verward over een heleboel dingen over computers ... thats waarom ik in dit forum. Thanks anyway! Het is een goed moederbord, maar denk niet dat ik zal denken aan overklokken zoals ik verpest mijn andere moederbord door te doen dat. Aparently Ik was verondersteld om de ventilator ratio of zoiets. Maar niet getreurd zijn gegaan nu lol Nou bedankt voor je hulp! Ik waarschijnlijk zou hebben gekocht de verkeerde grafische kaart |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im een beetje in de war | nay27uk | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 11 oktober 2009 13:35 |
| Confused newbie! | CAZ | Introduceer jezelf hier | 6 | 20 nov 2008 12:25 |
| Lil beetje verward over deze zaak. | Carl | Cases & Power Supplies | 4 | 28 jun 2008 04:37 |
| Im echt in de war | NeedHelpPls | Algemeen Hardware Chat | 3 | 27 Jan 2008 21:12 |
| Verward over RAM | mcfarty | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | 10 aug 2007 06:30 |
| Thread Tools | |
| |