![]() |
|
| |||
| |||
| Hei igjen Ok im virkelig forvirret ![]() Er et AGP slot det samme som et PCI - Express slot? Fordi på hovedkortet er det 2 AGP spor for grafikkort slik at jeg kan bruke Nvidia SLI. Og 2 PCI-E Slots Men på min siste tråd på "ATI Gecube 2400 pro" Krlll ga meg et enkelt diagram av mitt hovedkort. Men det sies at AGP slots (master og slave) var PCI-E, og hva jeg tenkte, er PCI-E er merket med PCI 1 og 2 Im ute for å kjøpe 2 AGP grafikkort for å gå inn i AGP-plasser som er oppgitt på mitt hovedkort manuell men du kan kjøpe AGP eller PCI-E kort. Kan noen hjelpe vennligst Takk for alle svar! |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Sitat:
Sitat:
Sitat:
Spaltene PCI 1 og 2 er begge PCI-E slots de er bare merket som PCI 1,2. Sitat:
Mod kan du flette dette innlegget med den andre. Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol så utgangspunktet kan du kjøpe to PCI-kort, Theres skal bli mer enn det, men dvs et utgangspunkt
| |||
| |||
![]() Høyre så sporene mine grafikkort går til er PCI-E Og den andre 2-plasser er også PCI-E Jeg tenkte de var AGP slots fordi de ser ut som spaltene mine gjeldende grafikkort er på mitt andre hovedkort (med klippet på slutten), og fordi AGP står for "Accelerated Graphics Port" så jeg trodde det var det en grafikkortet går inn. Men jeg forstår nå! |
|
| |||
| |||
| Xeon hvorfor er du trist? Lol Du har en ganske bra hovedkort (krever BIOS-oppdateringer fra en vurdering jeg lese, men likevel). Her er spesifikasjoner. Støtter Quad Core 4 DDR2 Ram slots SLI stand 7.1 Audio Skal være bra for overclocking hvis de har oppdatert BIOS Og masse andre ting. Husk også at høy ytelse PCI-E kort er billigere enn AGP-kort. Så oppmuntre. Med mindre jeg gjorde deg trist da ikke være så følsom. ![]() Edit: Glem Im nabbing it.lol |
|
| |||
| |||
| lol Im ikke trist im bare forvirret på mange ting om datamaskiner ... dvs hvorfor jeg skrev inn dette forumet. Takk likevel! Det er et godt hovedkort, men ikke tror jeg vil tenke på overclocking som jeg ødela mine andre hovedkortet ved å gjøre det. Aparently jeg skulle endre fan ratio eller noe. Men aldri tankene sine borte nå lol Vel takk for hjelpen! Jeg ville ha kjøpt feil grafikkort |