![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ret så det er højst sandsynligt, at min nuværende kort vil være at blive sendt tilbage til restitution (XFX 8600GTS 512MB udgave), så jeg vil have £ 130 til at bruge på et nyt kort.
Skal jeg gå til de 8 serier eller 9 Series? Også, mit nuværende kort er at bruge en dum adapter som den har brug for både 5V og 12V forsyninger men jeg vil gerne have et kort, der ikke har dette problem og enten kører på 2 x 6 pin PCI-E's eller nyere 8 pin PCI - E strømstikket. Gå nødder fyre! Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, £ 130 for en 8600GTS, alligevel, for denne pris, jeg ville få et 4850, vil være en meget stor præstation stige.
| |||
| |||
| Skulle have sagt - nVidia kort gutter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thats hvorfor jeg har slettet min anden post, efter at have læst jeres igen var det ikke relevant.
| |||
| |||
| Hvis du kun er interesseret i Nvidia, jeg vil sige et 9800GT, men hvis du kan tilføje en ekstra £ 15, gå en 9800GTX + |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvorfor der ikke ATI? ikke en fan dreng er jer? lol j / k. men ATI har gode priser på deres kort, du bør virkelig overveje dem, især når du om et budget.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle gange spekulerer jeg på, hvorfor jeg engang den ulejlighed med guider når tråde som denne pop up. Den "-serien" sager lige så meget som en bil mærke. I hver række er der en række kort typisk varierende fra horribel til fremragende tilbage til horribel igen. De 216 kerne variant af GTX 260 er god. Den 9800GT er god. I 4850 er sædvanligvis bedre afhængigt regionale prissætning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan nogen anbefale en god tv-tunerkort | thunderball321 | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2009 10:02 |
| Er der nogen kender en virkelig god lyd kortet omkring $ 50? | opfinderen | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 6. jun 2009 10:10 |
| Leder du efter et godt ATI kort | Kazzaz9 | Grafikkort & Monitors | 6 | 16 januar 2009 15:29 |
| Hvor godt ville dette grafikkort være? | Carl | Grafikkort & Monitors | 4 | 27 november 2007 12:34 |
| Godt grafikkort | Scouse | Grafikkort & Monitors | 34 | 4 oktober 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |