![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Recht dus het is zeer waarschijnlijk dat mijn huidige kaart zal worden verstuurd terug voor een restitutie (XFX 8600GTS 512MB editie) dus ik zal £ 130 te besteden aan een nieuwe kaart.
Moet ik gaan voor de 8-serie of de 9-serie? Ook mijn huidige kaart is te gebruiken als een domme adapter moet zowel 5V en 12V levert, maar ik wil graag een kaart die niet over dit probleem en draait op een 2 x 6-pins PCI-E of de nieuwe 8-pin PCI - E power connector. Ga noten guys! Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, £ 130 voor een 8600GTS, toch, voor die prijs zou ik een 4850, zal een zeer grote prestaties toenemen.
| |||
| |||
| Moet gezegd - NVidia kaarten jongens. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is waarom ik geschrapt mijn andere post, na het lezen van jou weer was het niet relevant is.
| |||
| |||
| Als je alleen geïnteresseerd in Nvidia, ik zou zeggen een 9800GT, maar als u kunt toevoegen aan een extra € 15, gaan voor een 9800GTX + |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| waarom geen ATI? geen fan boy bent gij? lol j / k. maar ATI heeft wel goede prijzen op hun kaarten, die je echt moet beschouwen, vooral als je op een begroting.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Soms vraag ik me af waarom ik nog moeite met de gidsen als threads als deze pop-up. De "serie" zaken net zo veel als een auto merk. In elke serie zijn er een aantal kaarten doorgaans variërend van verschrikkelijk tot uitstekend terug naar vreselijk weer. De 216 core variant van de GTX 260 is goed. De 9800GT is een goede zaak. De 4850 is meestal beter, afhankelijk van regionale prijsstelling.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|