![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre så er det svært sannsynlig at min nåværende kort skal sendes tilbake på tilbakebetaling (XFX 8600GTS 512MB utgaven) så jeg vil ha £ 130 å bruke på et nytt kort.
Går jeg for 8-serien eller 9 serien? Også min nåværende kortet har å bruke en dum adapter som det er behov for både 5 V og 12V forsyninger men jeg vil gjerne ha et kort som ikke har dette problemet og enten kjører på 2 x 6 pin PCI-E eller den nyere 8 pin PCI - E strømkontakt. Gå nøtter guys! Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, £ 130 for en 8600GTS, likevel, for den prisen jeg vil få en 4850, vil være en svært stor ytelse økning.
| |||
| |||
| Skulle ha sagt - Nvidia kort folkens. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er derfor jeg slettet mine andre innlegg, etter å ha lest din igjen var det ikke relevant.
| |||
| |||
| Hvis du bare er interessert i Nvidia, vil jeg si et 9800GT, men hvis du kan legge i en ekstra £ 15, gå for et 9800GTX + |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvorfor ingen ATI? ikke en fan boy er dere? lol j / k. men ATI har gode priser på sine kort, du virkelig bør vurdere dem, spesielt når du på et budsjett.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg bry med guider når tråder som dette dukker opp. The "series" teller like mye som en bil merket. I hver serie er det en rekke kort vanligvis varierende fra horrible til gode tilbake til horrible igjen. De 216 core-varianten av GTX 260 er god. Den 9800GT er bra. The 4850 er vanligvis bedre avhengig regionale priser.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan noen anbefale en god TV-tuner kort | thunderball321 | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2009 10:02 |
| Vet noen en virkelig god lydkortet rundt $ 50? | oppfinner | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 6 juni 2009 10:10 |
| Leter du etter en god ATI kort | Kazzaz9 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 16 januar 2009 15:29 |
| Hvor godt ville dette grafikkortet være? | Carl | Kabinetter & Skjermer | 4 | 27 nov 2007 12:34 |
| Godt grafikkort | Scouse | Kabinetter & Skjermer | 34 | 4 okt 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |