![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Rätt så det är mycket troligt att mitt nuvarande kort att skickas tillbaka för en återbetalning (XFX 8600GTS 512MB utgåva) så jag måste £ 130 att spendera på ett nytt kort.
Måste jag gå till 8-serien eller 9-serien? Även mitt nuvarande kort är att använda en dum adapter som den behöver både 5v och 12v leveranser, men jag skulle vilja ha ett kort som inte har detta problem och som antingen kan köras på 2 x 6 pin PCI-E: s eller de nyare 8 pin PCI - E strömkontakten. Gå nötter killar! Mitt System: #
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wow, £ 130 för ett 8600GTS, förresten, för det pris jag skulle få en 4850, kommer att bli en stor prestanda ökning.
|
|||
|
|||
|
Borde ha sagt - NVidia kort killar.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Därför har jag raderat mina inlägg, efter att ha läst er igen det inte var relevant.
|
|
|||
|
|||
|
Om du bara är intresserad av att Nvidia vill jag säga ett 9800GT, men om du kan lägga i en extra £ 15, gå till 9800GTX +
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
varför inte ATI? inte en fläkt pojke är ni? lol j / k. men ATI har bra priser på sina kort, du borde verkligen ser dem, speciellt när du på en budget.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ibland undrar jag varför jag ens bryr med guider när trådar som denna dyker upp.
Den "serie" frågor lika mycket som en bil märke. I varje serie finns ett antal kort normalt varierar från hemska till utmärkta tillbaka till hemsk igen. De 216 core variant av GTX 260 är bra. Den 9800GT är bra. De 4850 är oftast bättre, beroende på regionala prissättning.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|