![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei
Haluan lisätä toisen seuraamaan minun tietokone, joka on Dell 3100c. En käytä tietokone pelejä varten, joten tarvitaan vain hyvin perusasetuksen Grafiikkakortti että sallitte liittää toisen monitoritien. Oma tietokone käyttää kompakti tapauksessa ja kaikki Grafiikkasovitin tulee olla puoli-korkeus (mielestäni thats mitä he kutsutaan) hakasulku jotta mahtuu PCI-korttipaikka. Koska PC: ssä on pienempi PCI-korttipaikkaa en voi ostaa uusi Grafiikkakortti, jossa on kaksi Monitor-lähdöt, koska se ei sovi niin im toivoen, että voin vain lisätä toisen Grafiikkakortti kanssa seurata ja oltava kahdesti näytön tila En nyt. Käyttää kaksi näytönohjainta tältä normaali, niin mitään ongelmia? Voiko kukaan suositella mitään ihmisarvoisen (mutta melko halpoja) Grafikelement kortit - kuten sanon minä vain se liittää toisen valvoa. kiitos
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tämä ei toimi - et voi käyttää kahta video korttien PCI. Jos sinulla on PCI-E slot saat matalan profiilin dual-DVI-kortti kuin 8500GT, muuten sinun täytyy uuden emolevyn.
EDIT: Oikeastaan olen googled hieman ja näyttää siltä, että tämä on mahdollista, mutta vaatii hieman kuljettajan hacks saada se toimimaan. Saatat olla enemmän onnea jotain tämä että natiivisti tukee dual DVI.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
check out ma verkkosivuilla kaksoismonitoreja antaa teille käsityksen siitä, miten se yhden näytönohjaimen:)
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksista kaverit. Vaikka, kuten sanoin sen "pienviljelijä muodossa PC ja tarvitsevat matalaa profiilia kortit sekä pienempiä bracket - on se unrelistic yrittää saada kaksi monitoria kanssa se muuttamatta emolevy?
Carbon, mielestäni minun PC on PCI-E-korttipaikka, onko jonnekin katsomaan minun järjestelmän asetuksia niin, että en voi olla varma? Otin, vilkaiskoon 8500GT, näen siinä on yksi VGA-portti, mikä on toinen portti se on? Pete teidän tapauksessa näytti se oli vakiokokoisen? Mikä on simplist tavoin useimmat ihmiset lisätä toisen seurata, jos ne eivät voi lisätä toisen näytönohjaimen? |
|
|
|||
|
|||
|
etsi näytönohjaimen kanssa DVI-lähtö kuin saat connecter että voit käyttää toista valvomaan myös käyttämällä standerd connecter annetun näytönohjain
tällä http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...15176&doy=27m3 |
|
|
|||
|
|||
|
Tässä on pari PCI-E-kortit matalan profiilin kaksi DVI. Vannon olemassa joitakin GeForce 8s dual DVI (ehkä olin väärässä on 8500, koska olen vain nähdä, joka on dual-DVI), mutta ei löydä mitään niistä, jotka ovat matalaa profiilia.
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161074 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161079 Et voi, kuten edellä todettiin, saat kortin, joka on sopusoinnussa sovittimen ajaa kahta näyttölaitetta. Jos kerrot meille emolevyn, malli, tai nykyinen näytönohjain, voimme ehkä kertoa sinulle, jos sinulla on PCI-E-korttipaikkaan. EDIT 2: Onko joitakin tutkimus. Sinulla on yksi PCI-korttipaikka ja yksi PCI-E x1-korttipaikka. Joten matalaa profiilia x1 (tämä) On paras veto.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos Carbon, voisin olla mahdollisuus saada toisen näytön melko halvat myös tulevaisuudessa, ja jos en I'll todennäköisesti mennä että matalaa profiilia kortti suositellaan. :)
Kiitos kaverit:) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
tai voit kokeilla tätä 2 Port VGA Splitter tai jos haluatte halvempi vaihtoehto, ja kuvia voi käsitellä se yrittää tätä VGA Splitter Kaapeli