![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik wil u een tweede monitor aan op mijn computer is een Dell 3100c. Ik maak geen gebruik van de computer voor spelletjes, dus ik alleen een zeer fundamentele grafische kaart die mij toestaat om te verbinden met een tweede monitor. Deze computer maakt gebruik van een compacte behuizing en een grafische kaart nodig hebt voor een halve hoogte (ik denk dat dat is wat ze noemen) beugel om te passen in de PCI-sleuf. Als de PC is kleiner PCI slots kan ik niet kopen van een nieuwe grafische kaart heeft twee Monitor uitgangen als het niet zou passen zodat im hoop dat ik kan alleen nog een grafische kaart met een monitor en kunnen twee keer het scherm ruimte ik nu doen. Is met behulp van twee grafische kaarten zoals dit normaal is, zal ik eventuele problemen? Kan iedereen aanraden een fatsoenlijk (maar relatief goedkope) Grafische kaarten - zoals ik zeg dat ik alleen nodig om een tweede monitor. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit werkt niet - u kunt geen gebruik maken van twee video kaarten in PCI. Als u een PCI-E slot kan je een low-profile dual-DVI-kaart zoals de 8500GT, anders moet je een nieuw moederbord. EDIT: Eigenlijk heb ik een beetje googled en het lijkt erop dat dit mogelijk is, maar vraagt enige bestuurder hacks om het te doen werken. Kan het zijn dat je meer geluk met zoiets als dit dat native ondersteunt dual DVI.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| check out ma website op twee beeldschermen om u een idee hoe ik het deed met een grafische kaart:)
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoorden jongens. Hoewel, zoals ik al zei zijn een "kleine vorm 'PC en zal moeten laag profiel kaarten evenals een kleinere beugel - is het unrelistic om te proberen en krijgen twee monitors werkt met het zonder het moederbord? Carbon, ik denk dat mijn pc is een PCI-E slot, is er ergens te kijken in mijn systeem instellingen, zodat ik er zeker van kunnen zijn? Ik nam een kijkje bij de 8500GT, ik zie het heeft een VGA-poort, wat is dan de andere poort van het voor? Pete uw zaak keek alsof het een standaard formaat? Wat is de simplist manier de meeste mensen voeg een tweede monitor, indien zij niet kunnen toevoegen van een tweede grafische kaart? |
|
| |||
| |||
| kijk voor een grafische kaart met DVI-uitgang, zoals je kunt krijgen connecter dat u een andere monitor ook met behulp van de standerd connecter op de grafische kaart als dit een http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...15176&doy=27m3 |
|
| |||
| |||
| Hier zijn een paar PCI-E kaarten met een laag profiel dual DVI. Ik zweer er enkele GeForce 8s met een dubbele DVI (misschien was ik mis op de 8500, want ik ben alleen zien dat het een dual-DVI), maar ik kan het niet vinden van een van hen dat zijn laag profiel. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161074 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161079 U kunt, zoals reeds eerder genoemd, krijgt een kaart die compatibel is met een adapter om twee schermen. Als u ons het moederbord, het model, of de huidige videokaart, kunnen we waarschijnlijk vertellen je of je hebt een PCI-E slot. EDIT 2: Heb wat onderzoek. U hebt een PCI-slot en een PCI-E x1-sleuf. Dus de lage profiel x1 (dit) Zal uw beste weddenschap.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Dankzij Carbon, ik zou de gelegenheid hebben om een tweede scherm redelijk goedkoop in de toekomst en als ik dat doe ik waarschijnlijk gaan voor die lage profielkaart u aanbevolen. :) Thanks guys:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| of je zou kunnen proberen deze 2 Port VGA Splitter of als je wilde een goedkopere optie en uw grafische kan het proberen dit een VGA Splitter Kabel
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het toevoegen van een andere monitor op een Sony Vaio VGC-LV1S Desktop Computer | kfarmer | Grafische Kaarten & Monitors | 13 | 6 mei 2009 08:22 |
| Advies nodig over het toevoegen van een ventilator voor een SFF PC | unknownsingh | Algemeen Hardware Chat | 5 | 27 apr 2008 05:00 |
| Het toevoegen van een printer op een netwerk | dmdougie | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 18 dec 2007 05:53 |
| Het toevoegen van extra keybord op pc | jt80 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 4 Nov 2007 06:05 |
| Het toevoegen van RAM | memsces | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 22 okt 2007 11:37 |
| Thread Tools | |
| |