mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Anbefalinger for å legge til en ekstra skjerm

Reply

Thread Tools
Old 27th Mar 2008, 07:15
New Member Group

Default Anbefalinger for å legge til en ekstra skjerm

Hei

Jeg vil legge til en ekstra skjerm til datamaskinen min som er en Dell 3100c. Jeg ikke bruker maskinen til spill, så jeg trenger bare en svært grunnleggende Grafikkort som vil tillate meg å koble en ekstra skjerm.

Min datamaskin bruker en kompakt sak og eventuelle Grafikkort må ha en halv-høyde (jeg tror dvs hva de heter) brakett for å passe inn i PCI-sporet.

Som PC har mindre PCI slots Jeg kan ikke kjøpe en ny grafikk-kort som har to Monitor utganger så ville det ikke passer så im håper at jeg kan bare legge til en annen Grafikkort med en skjerm og kunne ha dobbelt skjermen plass jeg gjør nå. Er bruk av to grafikkort som dette normalt, vil jeg ha noen problemer?

Kan noen anbefale noen anstendig (men ganske billig) grafikkort - som jeg sier jeg bare trenger den for å legge en ekstra skjerm.

takk
Old 27 mars 2008, 11:20
Donor Group

Dette fungerer ikke - du kan ikke bruke to skjermkort i PCI. Hvis du har en PCI-E sporet du kan få en lav profil dual-DVI-kort som 8500GT, ellers trenger du et nytt hovedkort.

EDIT: Egentlig har jeg googled litt og det ser ut som dette er mulig, men krever noen driver hacks for å gjøre det arbeidet. Du har kanskje mer flaks med noe dette at innebygd støtte Dual DVI.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 27th Mar 2008, 11:24
Donor Group

sjekk ut ma nettstedet på doble skjermer for å gi deg en ide hvordan jeg gjorde det med en grafikk-kort:)
www.myPCbuild.piczo.com

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 27th Mar 2008, 11:42
New Member Group

Takk for svar folkens. Selv om, så jeg sa det en "liten formfaktor 'PC og trenger lav profil kort samt en mindre brakett - er det unrelistic å prøve og få to skjermer som arbeider med det uten å endre hovedkort?

Carbon, tror jeg min PC har en PCI-E sporet, er det et sted å se i mitt system innstillinger slik at jeg kan være sikker? Jeg tok en titt på 8500GT, ser jeg den har en VGA-utgang, hva er den andre porten på den for?

Pete ditt tilfelle så ut som det var en standard størrelse?

Hva er simplist måten folk flest legge til en ekstra skjerm, hvis de ikke kan legge til en ekstra grafikkort?
Old 27th Mar 2008, 12:51
Donor Group

se etter et skjermkort med DVI-utgang som du kan få connecter som lar deg bruke en annen skjerm på den også bruker standerd connecter på grafikkortet

som dette

http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...15176&doy=27m3
Old 27th Mar 2008, 14:01
Donor Group

Her er et par PCI-E kort med lave profilen dual DVI. Jeg sverger det noen GeForce 8s med dual DVI (kanskje jeg tok feil i 8500 fordi jeg bare får en som dual-DVI), men jeg kan ikke finne noen av dem som er lav profil.

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161074
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161079

Du kan, som nevnt tidligere, vil få et kort som er kompatibelt med en adapter for å kjøre to skjermer.

Hvis du forteller oss hovedkortet, modell, eller gjeldende skjermkortet, kan vi trolig fortelle deg om du har en PCI-E slot.

EDIT 2: Har noen undersøkelser. Du har ett PCI-spor og ett PCI-E x1 slot. Så lav profil x1 (dette) Vil være beste alternativet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 27th Mar 2008, 14:28
New Member Group

Takk Carbon, jeg kan ha mulighet til å få andre skjermen ganske billig i fremtiden, og hvis jeg gjør det jeg vil trolig gå for at lav profil kortet du anbefalte. :)

Takk folkens:)
Old 27th Mar 2008, 15:41
Donor Group

Eller du kan prøve dette 2 Port VGA Splitter eller hvis du ønsker et billigere alternativ og grafikk kan håndtere det å prøve dette en VGA Splitter Cable

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Legge til en annen skjerm til en Sony Vaio VGC-LV1S stasjonær datamaskin kfarmer Kabinetter & Skjermer 13 6 mai 2009 08:22
Trenger du råd om hvordan du legger en vifte til en SFF pc unknownsingh General Hardware Chat 5 27 april 2008 05:00
Legge til en skriver i et nettverk dmdougie Nettverk, modem og VoIP 2 18 desember 2007 05:53
Legge til ekstra keybord til PC jt80 General Hardware Chat 2 4 nov 2007 06:05
Legge RAM memsces CPUer, Hovedkort & RAM 1 22 oktober 2007 11:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.