![]() |
|
| |||
| |||
| hallo allemaal, ik heb een acer 9301 laptop en heb gelezen dat de vernieuwingsfrequentie moet ongeveer 75 fps te vermijden ogen etc.ive gecontroleerd op mijn control panel en vond mijn is vastgesteld op 60 en i cant een manier vinden om het te veranderen, zelfs in de grafische kaart control.anyone weten over deze machines en indien het tarief kan worden changed.any hulp zal dankbaar recceived, cheers das. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als de instelling te veranderen is er niet dan uw monitor / laptop elkaar waarschijnlijk geen ondersteuning biedt voor dat tarief.
| |||
| |||
| Welke opties heb je momenteel? |
|
| |||
| |||
| Man, ik ben een Google-meester ..... : D http://www.majorgeeks.com/download.php?det=1847 Probeer deze software. |
|
| |||
| |||
| dankzij Dave, ziek zijn een kijkje op these.are zij veilig te downloaden. |
|
| |||
| |||
| Ja, majorgeeks is een gerenommeerde site, niet geprobeerd de software zelf dus voorzichtig mee zijn. Ik denk dat het dwingt vernieuwingsfrequenties. Nu normaal hebt u de mogelijkheid om dit te doen in windows, als je niet waarschijnlijk betekent dat uw monitor biedt geen ondersteuning voor de refresh rate je wilt. Als u het gebruik van deze software kan bugger dingen. Persoonlijk I'd stick met uw huidige refresh rate, tenzij je je sommige vervelende flikkering of simular. |
|
| |||
| |||
| ok stuurman, cheers. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Stem op mijn website met WOT | SocialWarfare | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 7 november 2009 16:23 |
| Rate My PC! (UK) | rossa25 | Algemeen Hardware Chat | 15 | De 5 maart 2009 08:19 |
| Scherm resolutie en vernieuwingsfrequentie Conundrum! | slijm | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 16 nov 2008 08:56 |
| Vraag op monitoren en vernieuwingsfrequenties. | Disposition96 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 16 Jan 2008 23:19 |
| Rate My PC | adamr100 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 25 jun 2007 14:35 |
| Thread Tools | |
| |