![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, jeg har en Acer 9301 laptop og har lest at oppdateringsfrekvensen er behov for om lag 75 bilder per sekund for å unngå eyestrain etc.ive kontrollert på kontrollpanelet og funnet mine er satt til 60 og jeg skrånende finner en måte å endre det, selv i grafikkortet control.anyone vite om disse automatene og hvis hastigheten kan changed.any hjelp vil være takknemlig recceived, jubelropet das. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis innstillingen for å endre det er ikke der enn dataskjermen / laptop skjermen trolig ikke støtter at satsen.
| |||
| |||
| Hvilke alternativer har du i dag? |
|
| |||
| |||
| Man, jeg er en Google-master ..... : D http://www.majorgeeks.com/download.php?det=1847 Prøv den programvaren. |
|
| |||
| |||
| takket dave, ill. ta en titt på these.are de trygt å laste ned. |
|
| |||
| |||
| Ja, majorgeeks er anerkjente nettstedet, ikke prøvd programvaren selv så vær forsiktig med den. Jeg tror det styrker oppdateringsfrekvenser. Nå normalt vil du ha muligheten til å gjøre dette i windows, hvis du ikke betyr det sannsynligvis skjermen din støtter ikke oppdateringsfrekvensen du ønsker. Hvis du tvinger den ved hjelp av denne programvaren kan det Stikk ting opp. Personlig jeg stokk med gjeldende oppdateringsfrekvensen, med mindre den får litt irriterende flimmer eller simular. |
|
| |||
| |||
| ok kompis, jubelropet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rate My Website Med WOT | SocialWarfare | Web Design, hosting & SEO | 0 | 7 november 2009 16:23 |
| Rate My PC! (UK) | rossa25 | General Hardware Chat | 15 | 5 mars 2009 08:19 |
| Skjermoppløsning & oppdateringsfrekvensen conundrum! | slim | Kabinetter & Skjermer | 4 | 16 nov 2008 08:56 |
| Spørsmål om skjermer og oppdateringsfrekvenser. | Disposition96 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 16 januar 2008 23:19 |
| Rate My PC | adamr100 | General Hardware Chat | 1 | 25 juni 2007 14:35 |
| Thread Tools | |
| |