![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag har en Acer 9301 laptop och har läst att uppdateringsintervallet måste cirka 75 fps att undvika ögontrötthet etc.ive kontrolleras på min kontrollpanelen och hittade min är inställd på 60 och jag skränande finna ett sätt att ändra den även i grafikkortet control.anyone känner till dessa maskiner och om den kurs som kan changed.any hjälp kommer att vara tacksamt recceived, skål das. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om inställningen för att ändra det är inte där än din bildskärm / laptop display troligen inte har stöd för denna kurs.
| |||
| |||
| Vilka möjligheter har ni för närvarande? |
|
| |||
| |||
| Man, jag är en Google-mästare ..... : D http://www.majorgeeks.com/download.php?det=1847 Prova att programvaran. |
|
| |||
| |||
| tack dave, dåligt ta en titt på these.are de säkert att ladda ner. |
|
| |||
| |||
| Ja, majorgeeks är en känd plats, inte provat programmet själv så var försiktig med det. Jag tycker att det krafter uppdatera priser. Nu normalt kommer du få möjligheten att göra detta i Windows, om du inte betyder det troligtvis din bildskärm inte stöder uppdateringsintervallet du vill. Om du tvingar den att använda detta program kan det JÄVEL saker. Personligen Jag skulle hålla fast vid din nuvarande uppdateringsfrekvens, om inte din få lite irriterande flimmer eller motsvarande. |
|
| |||
| |||
| ok mate, skål. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Rate My Website Med WOT | SocialWarfare | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 7 november 2009 16:23 |
| Rate My PC! (UK) | rossa25 | General Hardware Chat | 15 | 5 mars 2009 08:19 |
| Skärmupplösning & uppdateringsintervallet gåta! | slem | Grafikkort & Skärmar | 4 | 16 november 2008 08:56 |
| Fråga på bildskärmar och uppdatera priser. | Disposition96 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 16 januari 2008 23:19 |
| Rate My PC | adamr100 | General Hardware Chat | 1 | 25 juni 2007 14:35 |
| Thread Tools | |
| |