![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bygget et system for 2 år siden med 7900GT's SLI'd sammen. De har begge siden fizzled. Jeg vil gerne opgradere grafikkort så højt som muligt uden at dykke ned i opgradering andre komponenter. Jeg ved, det er et ældre system, men et råd ville være meget værdsat. Her er den statistikinterval på min comp. Windows XP AMD Athlon 64X2 Dual Core 2,21 GHz, 2,00 GB Corsair RAM -ASUS A8N32-SLI Deluxe 939 NVIDIA nForce4 SLI X16 ATX AMD Bundkort - (to 16-pipe PCI-E) --http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813131568 Power er 620W så ingen problem der. Sandsynligvis har brug for et kort med en ventilator, som pc'en kører lidt varm. Åbn for at SLI igen, men ville foretrække en kort. Hvis du har brug for mere info, så lad mig det vide. I'm Outta sløjfen på komponenter, siden jeg bygget dette, så alle råd vil blive værdsat. |
|
| |||
| |||
| Hvad ur-budgettet, hvis der er ingen få et kort u gerne |
|
| |||
| |||
| en beter investering vil være at få flere high speed RAM u virkelig har brug for den meget mere end grafikkort, vil jeg ikke gå for to midten til høje priser SLI blot får 1 høje priser i stedet og opgradere til SLI, når prisen på samme kort går ned , kun SLI med midten pris atm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt du gør her, vil blive begrænset af din CPU. Der er ingen vej udenom dette. Jeg synes det er et spild at sætte noget mere end et enkelt 4850 derinde, så længe du ikke er på 1080p +. Anbefale en high-end grafikkort er lidt dumt, når du har næsten alt, hvad du har brug for nu - du har brug for et bundkort på $ 80, en processor på $ 80 - $ 130, og nogle RAM på $ 50 til $ 30 eller deromkring for rabat til at gøre en hovedreparation og virkelig det er en bedre flytte end at forsøge at få resultater ud af en 939 maskine.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tecra 8100 LCD TFT udskiftning | mwj182182 | General Hardware Chat | 3 | 30 marts 2008 05:11 |
| Bundkort erstatning | kp3509 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 3 december 2007 01:09 |
| Hvad er bedre end en 7900gt for mit budget? | chrisbell17 | Grafikkort & Monitors | 25 | 21. nov 2007 07:03 |
| Chipset Fan erstatning | Morglor9 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 20 november 2007 21:45 |
| Erstatning tastatur | Emrys88 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 19. sep 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |