![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bygde et system 2 år siden med 7900GT's SLI'd sammen. De har begge siden fizzled. Jeg ønsker å oppgradere grafikkort så høyt som mulig uten delving inn oppgradere andre komponenter. Jeg vet det er en eldre, men noen råd vil bli verdsatt. Her er statistikken på min komp. Windows XP AMD Athlon 64X2 Dual Core 2,21 GHz, 2,00 GB Corsair RAM -ASUS A8N32-SLI Deluxe 939 NVIDIA nForce4 SLI x16 ATX AMD Hovedkort - (to 16-pipe PCI-E) --http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813131568 Power er 620W så ingen problem der. Sannsynligvis trenger et kort med en vifte, som PCen kjører litt varm. Åpen for SLI på nytt, men ønsker en kort. Hvis du trenger mer info, gi meg beskjed. Jeg ut av loopen på komponenter siden jeg bygde denne, så noen råd ville være verdsatt. |
|
| |||
| |||
| Whats ur budsjett hvis det er noen få kortet u liker |
|
| |||
| |||
| en beter investeringer vil være å få mer høy hastighet RAM u virkelig trenger det mye mer enn ett skjermkort, jeg vil ikke gå for to middels til høy pris SLI er bare få 1 høyt priset stedet og oppgradere til SLI når prisen på samme kortet går ned bare SLI med midten pris minibank |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt du gjør her kommer til å være begrenset av din CPU. Det er ingen vei rundt det. Jeg mener det er bortkastet å sette noe mer enn en enkelt 4850 der så lenge du ikke er på 1080p +. Anbefale et avansert grafikkort er slags dum når du har nesten alt du trenger nå - at du trenger et hovedkort på $ 80, en prosessor på $ 80 - $ 130, og noen RAM på $ 50 til $ 30, eller så rabatt å gjøre en overhaling og faktisk er det et bedre trekk enn prøver å få maksimalt ut av en 939 maskin.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tecra 8100 LCD TFT erstatning | mwj182182 | General Hardware Chat | 3 | 30 mars 2008 05:11 |
| Hovedkort Erstatning | kp3509 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 3 desember 2007 01:09 |
| Hva bedre da en 7900gt for mitt budsjett? | chrisbell17 | Kabinetter & Skjermer | 25 | 21 nov 2007 07:03 |
| Chipset Fan Erstatning | Morglor9 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 20 nov 2007 21:45 |
| Erstatning tastatur | Emrys88 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 19nde sep 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |