![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter - jeg søger at opgradere grafikkortet i min computer til noget bedre i stand til at klare nyere spil udgivelser, såsom GTA4, Rainbow Six: Vegas 2 osv. Overvejer jeg har en Pentium D 2.8, er det virkelig værd at opgradere overhovedet? I øjeblikket GTA4 er unplayable - utålelige frame rates og nogle forfærdelige søger teksturer, og spil som Neverwinter Nights 2 bare om at forvalte at udsætte spilbare. Jeg er ikke leder til at bruge meget mere end £ 100 (som jeg ved, ikke vil få mig en top på den linje, kort). Jeg har haft gode erfaringer med nVidia i fortiden, så min præference er for et af deres kort, men jeg er åben for alle forslag. Specs - HP Pavilion, Windows XP Media Center 2005 SP3, Intel Pentium D 2,8 GHz, 2Gig DDR2, NVIDIA GeForce 7600GS, VGA LCD-skærm, Realtek HD lyd PS Hvis jeg har udeladt noget vigtigt, bare lade mig vide, og jeg vil give info. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forventer ikke langt fra en Pentium D men lavere sysreq spil bør køre OK med et løft. http://www.ebuyer.com/product/159719 Det kan også være brug for en ny PSU hvis den, der ikke er så stor (bestand OEM dem ikke) http://www.ebuyer.com/product/150985
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak for de forslag - jeg har overvejet at opgradere til en Core 2 Duo, men penge er et problem. Pentium D håndtag nogle ting ganske godt - jeg lider noget tab i billedhastigheden på CoD4 på mellemlang indstillinger, ulige hvordan computere håndtere tingene på. Mener De, at grafikkortet vil tillade mig at spille GTA4? Jeg ikke ønsker at køre det på høje indstillinger, bare gøre det spilbart. Er det efter Deres mening de bedste kort i prisintervallet til gaming? Tak James |
|
| |||
| |||
| GTA4 sandsynligvis ikke vil køre. CPU'en er for meget af en hindring. Det er det bedste kort i prisintervallet.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ok tak. Til fremtidig hvad CPU ville du anbefale som en overkommelig (ish) opgraderingen? Jeg fortalte dig generelt behov for at købe en passende bundkort med henblik på hver enkelt CPU, er det så? Også, tror du, en 7600GS ville forvalte bedre, hvis jeg havde en bedre CPU? Eller vil jeg se på opgradering CPU og grafik? Hvis jeg havde råd til at, jeg ville bare købe en helt ny computer .. |
|
| |||
| |||
| Hvis dit bundkort gør en Pentium D nu vil du sandsynligvis brug for en ny. CPU'en vil ikke gøre 7600GS bedre. You're slags op mod en mur her, sorry. Det eneste, jeg kan fortælle dig er at vente lidt: Der er godt kort kommer ud for billig. Hvis du spille spil end GTA4, et nyt kort vil give dig et løft, selv om det er begrænset noget af CPU.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Yeah ikke spiller det ikke nogen steder nær afslutningen af den verden, jeg har andre spil, der kan gøre med en smule mere pusterum, grafik klogt. Tak for din hjælp! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| NVIDIA GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 9 | 20 oktober 2008 00:52 |
| NVIDIA GeForce mx4000 | tiaki | Grafikkort & Monitors | 6 | 9. sep 2007 12:10 |
| NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 | Jesi | Grafikkort & Monitors | 2 | 4. maj 2007 23:27 |
| NVIDIA GeForce 5300? | Josh S | Grafikkort & Monitors | 5 | 20 marts 2007 13:50 |
| Inno3d Geforce 7600gs 256MB AGP | Technophobe | General Hardware Chat | 16 | 1 marts 2007 16:51 |
| Thread Tools | |
| |