vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Korvaus on Nvidia GeForce 7600GS

Reply

Thread Tools
Old 19 huhtikuu 2009, 21:20
Uusi Jäsen

Hi guys - I'm HAKU päivittää näyttösovittimen minun tietokoneen jotain paremmin selviytymään viime pelin versioista, kuten GTA4, Rainbow Six: Vegas 2, jne.
Harkitse olen Pentium D 2,8, on todella syytä päivitystä ollenkaan? Tällä hetkellä GTA4 on soimattomassa - sietämätön kuvan virkistystaajuuden ja joitakin kamala HAKU pintakuvioita ja pelejä kuten Neverwinter Nights 2 pelkästään hallita lykätä soitettavia.

En ole HAKU viettää paljon enemmän kuin £ 100 (josta tiedän aio hankkia minulle top of the line-kortti).

Minulla on ollut hyviä kokemuksia nVidia jo aiemmin, joten etusija on yksi niiden kortteja, mutta olen avoin kaikille ehdotuksia.

Tiedot - HP Pavilion-, Windows XP Media Center 2005 SP3, Intel Pentium D 2.8 GHz, 2Gig DDR2, nVidia Geforce 7600GS, VGA-nestekidenäyttö, Realtek HD ääni

PS Jos olen jätetty pois mitään tärkeää juuri minulle, ja I'll antaa info.

Kiitos!
Old 19 huhtikuu 2009, 22:00
Rahoittajien ryhmän

Älä odota paljon Pentium D, mutta pienempi sysreq pelit pitäisi suorittaa kunnossa vauhtia.

http://www.ebuyer.com/product/159719

On myös tarve uuden PSU, jos toinen ei ole niin suuri (varastoliuos OEM ovat ei)

http://www.ebuyer.com/product/150985
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 huhtikuu 2009, 09:14
Uusi Jäsen

Kiitos ehdotuksia - Olen katsotaan päivitettäessä Core 2 Duo, mutta rahat on kysymys. The Pentium D hoitaa jotkin asiat varsin hyvin - I kärsiä ei menetys frame verokantaa CoD4 keskipitkällä asetukset outoa miten tietokoneet käsittelevät asioita.

Oletteko sitä mieltä, että näytönohjain sallitte pelata GTA4? En ole HAKU suorittaa se korkealla asetukset vain tehdä sen soitettavaksi. Onko se teidän mielestänne paras kortti hintavaihtelusta peleissä?

Kiitos
James
Old 20 huhtikuu 2009, 14:06
Rahoittajien ryhmän

GTA4 luultavasti ei näytetä. Suoritin on liikaa haittaa.

Se on paras kortti, hintaluokassa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 20 huhtikuu 2009, 18:22
Uusi Jäsen

Ok kiitos.

Myöhempää käyttöä varten, mitä CPU haluaisitte suosittelevat kohtuuhintaan (ish) päivittää? Olen kertonut sinulle yleensä tarvitse ostaa sopivan emolevyn Kunkin CPU, on näin?

Myös luulette 7600GS voisi hallita paremmin, jos olisin paremman CPU? Tai minä tarkastelemme päivitystä CPU ja grafiikka?

Jos minulla olisi varaa, I'd vain ostaa kokonaan uusi tietokone ..
Old 20 huhtikuu 2009, 18:35
Rahoittajien ryhmän

Jos emolevy tekee Pentium D nyt todennäköisesti tarvitsemme uuden.

Suoritintehon ei tehdä 7600GS yhtään paremmin.

You're sellaista seinää vasten täällä, anteeksi. Voin vain kertoa teille, on odottaa vähän aikaa: on hyvä kortit tulevat pois halvalla. Jos pelaat pelejä muiden kuin GTA4, uusi kortti antaa sinulle vauhtia, vaikka se on rajoitettu jonkin verran suorittimen.
Old 20 huhtikuu 2009, 18:38
Uusi Jäsen

Joo ei ole pelannut se ei ole läheskään maailman loppu, minulla on pelejä, jotka voisivat tehdä hieman hengähdysaikaa, grafiikkaa viisasta.

Thanks for your help!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.