mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Vervanging voor Nvidia GeForce 7600GS

Reply

Thread Tools
Old 19 apr 2009, 21:20
Nieuw Lid Fractie

Default Vervanging voor Nvidia GeForce 7600GS

Hi guys - Ik ben op zoek naar een upgrade van de grafische kaart in mijn computer om iets beter in staat het hoofd te bieden aan meer recente game releases, zoals GTA4, Rainbow Six: Vegas 2, enz.
Gezien Ik heb een Pentium D 2.8, is het echt de moeite waard verbetering op alle? Op het moment GTA4 is onspeelbaar - onduldbare beeldsnelheden en enkele verschrikkelijke zoekt texturen, en spelletjes zoals Neverwinter Nights 2 zowat beheren verblijven speelbaar.

Ik ben niet op zoek te besteden veel meer dan £ 100 (waarvan ik weet dat het niet om me een top van de lijn-kaart).

Ik heb er goede ervaringen met nVidia in het verleden, dus mijn voorkeur gaat uit naar een van hun kaarten, maar ik ben open voor alle suggesties.

Specificaties - HP Pavilion, Windows XP Media Center 2005 SP3, Intel Pentium D 2,8 GHz, 2Gig DDR2, nVidia Geforce 7600GS, VGA LCD-monitor, Realtek HD geluid

PS Als ik iets heb weggelaten belangrijk laat het me weten en ik zal de info.

Bedankt!
Old 19 apr 2009, 22:00
Donor Groep

Verwacht niet veel van een Pentium D, maar lager SysReq spelletjes OK zou moeten lopen met een impuls.

http://www.ebuyer.com/product/159719

Misschien ook een nieuwe PSU als de een er is niet zo groot (voorraadoplossing OEM zijn niet)

http://www.ebuyer.com/product/150985
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 apr 2009, 09:14
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de suggesties - Ik heb overwogen een upgrade naar een Core 2 Duo, maar geld is een probleem. De Pentium D behandelt sommige dingen heel goed - ik lijdt geen verlies in de frame rate op CoD4 op middellange instellingen, oneven hoe computers omgaan met dingen.

Denkt u dat de grafische kaart zal me spelen GTA4? Ik ben niet op zoek om het uit te voeren bij hoge instellingen, maar maken het speelbaar. Is het naar uw mening, de beste kaart in de prijsklasse voor gaming?

Bedankt
James
Old 20 apr 2009, 14:06
Donor Groep

GTA4 zal waarschijnlijk niet worden uitgevoerd. De CPU is te veel van een belemmering.

Het is de beste kaart in de prijsklasse.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 20 apr 2009, 18:22
Nieuw Lid Fractie

Ok bedankt.

Voor toekomstige referentie wat CPU zou u aanbevelen als een betaalbare (ISH) een upgrade? Ik zei toch dat het algemeen moeten kopen een geschikt moederbord voor elke specifieke processor, is dit het geval?

Ook vind je een 7600GS zou beheren beter als ik had een betere CPU? Of zou ik kijken naar opwaardering CPU en graphics?

Als ik kon veroorloven, ik wil alleen de aankoop van een geheel nieuwe computer ..
Old 20 apr 2009, 18:35
Donor Groep

Als uw moederbord doet een Pentium D nu zult u waarschijnlijk behoefte aan een nieuwe.

De CPU zal niet de 7600GS beter.

You're soort tegen een muur hier, sorry. Het enige wat ik kan u zeggen is om te wachten een tijdje: er is goede kaarten uit voor goedkoop. Als je games spelen, andere dan GTA4, een nieuwe kaart geeft je een boost, ook al is het enigszins beperkt door de CPU.
Old 20 apr 2009, 18:38
Nieuw Lid Fractie

Ja niet spelen is het niet overal in de buurt van het einde van de wereld, ik heb andere spellen die zouden kunnen doen met een beetje meer ademruimte, grafische verstandig.

Bedankt voor je hulp!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 9 20 okt 2008 00:52
NVIDIA GeForce mx4000 tiaki Grafische Kaarten & Monitors 6 9e sep 2007 12:10
NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 Jesi Grafische Kaarten & Monitors 2 De 4 mei 2007 23:27
Nvidia GeForce 5300? Josh S Grafische Kaarten & Monitors 5 20 mrt 2007 13:50
Inno3d Geforce 7600GS 256mb AGP Technophobe Algemeen Hardware Chat 16 De 1 maart 2007 16:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.