![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, Jeg er ny animator og vi laver en lille film i Maya 2009. Iwe bruger følgende config AMD Phenom 8450 X3 Tri-Core Processor Gigabyte 780 G Chipset Bundkort (GA-MA78GM-S2H) 500 GB SATA HDD - Seagate2 GB, Corsair DDR2 RAM @ 800 MHz XMS2 (2 GB) Enterage ATX kabinet + 450 Watts ATI Radeon HD 3200 grafik (synchmaster) om bord på kortet Som jeg arbejde med modellering det giver fatal fejl og logger ud. Jeg forsøgte Maya 7 også, men det samme problem. Vi forsøgte formatering PC, geninstallation af Maya, sletning historie og temp filer etc etc, intet virkede. I texturering pc'en bremser. I rigning det simpelthen logger ud af softwaren. Jeg undersøgte forholdene i forbindelse med om bord på grafikkort på nettet, og det synes min config anstændigt. Min comp fyr foreslog en ATI (asus) 3450-kortet for at undgå det. Er en N-vidia kortet gerne ge 8500/8600 en bedre løsning trhan ovenstående? Please tyder på, hvad der grundlæggende kortet skal jeg bruge til wrk gnidningsløst på min maskine. Hilsen RA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken version af Windows bruger du, og hvad driver til grafikkortet bruger du og hvor har du fået driveren fra?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan bruger jeg Graphic Card som RAM? | Brazen | Grafikkort & Monitors | 4 | 12 September 2009 03:16 |
| Brug for nye grafikkort | Black Magic | Grafikkort & Monitors | 2 | 2 januar 2008 13:28 |
| Hjælp mig købe et nyt grafikkort | bliz | Grafikkort & Monitors | 33 | 27 november 2007 19:15 |
| Hvilket grafikkort til at købe? | hartleyb | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 november 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |