![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaverit,
Olen uusi animaattori ja teemme pienen elokuvan Maya 2009. Iwe käyttävät seuraavat config AMD Phenom 8450 X3 Tri-Core-prosessori Gigabyte 780 G Chipset emolevy (GA-MA78GM-S2H) 500 Gt SATA HDD - Seagate2 GB, Corsair DDR2 RAM @ 800 Mhz XMS2 (2 Gt) Enterage ATX Kabinetti + 450 wattia ATI Radeon HD 3200 graphics (synchmaster) aluksella kortti Koska olen töissä mallintamista se antaa kohtalokas virhe ja kirjautuu ulos. Yritin Maya 7 myös, mutta sama ongelma. Me yritimme muokkauksesta pc, uudelleenasentamistoiminnot Maya, poistaminen historiasta ja temp-tiedostot jne. jne. Mikään ei toiminut. Vuonna teksturointia pc hidastaa. Vuonna takilaa se vain kirjautuu ulos ohjelmasta. Tarkistin toimintoja aluksella grafiikkakortin nettomyynnin ja näyttää siltä, minun config on ihmisarvoista. Oma pakoll kaveri ehdotti ATI (Asus) 3450 kortin välttää. Onko N-vidia kortin kuten ge 8500/8600 parempi vaihtoehto trhan edellä? Ole hyvä ja ehdottaa mitä perus-kortti minun pitäisi käyttää wrk tasaisesti koneeni. Terveisin RA |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mitä Windows-versiota käytetään ja mitä kuljettajan grafiikkakorttiin käytä ja jos sait kuljettajaa?