mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Juiste grafische kaart voor GA-MA78GM-S2H

Reply

Thread Tools
Old 10 december 2008, 01:05
Nieuw Lid Fractie

Default Juiste grafische kaart voor GA-MA78GM-S2H

Hey guys,

Ik ben nieuw animator en we doen een kleine film in Maya 2009. Iwe zijn met behulp van de volgende config

AMD Phenom 8450 X3 Tri-Core Processor
780 Gigabyte G-chipset moederbord (GA-MA78GM-S2H)
500 GB SATA HDD - Seagate2 GB,
Corsair DDR2 RAM @ 800 Mhz XMS2 (2 GB)
Enterage ATX kabinet + 450 Watt
ATI Radeon HD 3200 graphics (synchmaster) aan boord kaart

Zoals ik werk op modellering geeft fatale fout en zich afmeldt. Ik probeerde Maya 7 ook maar hetzelfde probleem. We hebben geprobeerd formatteren van de pc, herinstallatie van Maya, het verwijderen van de geschiedenis en tijdelijke bestanden etc etc, niets werkte. In texturiseren de pc vertraagt.
Want in het gewoon logs van de software.

Ik heb de kenmerken van de on board grafische kaart op de netto-en het lijkt mijn config is fatsoenlijk.

Mijn comp vent voorgesteld een ATI (asus) 3450-kaart te vermijden. Is een N-vidia kaart als ge 8500/8600 een betere optie trhan het bovenstaande?
Stuur suggesties wat basiskennis kaart moet ik gebruiken om WRK soepel op mijn machine.
Groeten
RA
Old 14 december 2008, 07:50
Rik
Banned Groep

Default Juiste grafische kaart voor GA-MA78GM-S2H

Welke versie van Windows gebruikt u en welke stuurprogramma voor de grafische kaart gebruikt u en waar heb je de driver vanaf?

Mijn Systeem: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Moederbord:
Asus K8V-X
RAM Geheugen:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Atlantis Radeom 9600 Pro 128mb
Sound Card:
AC97
Hard Drive (s):
40gig, 80gig en 200gig
Optische Drive (s):
1 * cd-brander, 1 * DVD-ROM
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Nu op internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe gebruik ik Grafische kaart als Ram? Brazen Grafische Kaarten & Monitors 4 12 september 2009 03:16
Behoefte aan nieuwe grafische kaart Black Magic Grafische Kaarten & Monitors 2 De 2 januari 2008 13:28
Help me de aankoop van een nieuwe grafische kaart bliz Grafische Kaarten & Monitors 33 27 nov 2007 19:15
Welke grafische kaart kopen? hartleyb Grafische Kaarten & Monitors 1 7 nov 2007 16:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.