![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Jag är ny animatören och vi gör en liten film i Maya 2009. Iwe använder följande konfig AMD Phenom 8450 X3 Tri-Core Processor Gigabyte 780 G Chipset moderkort (GA-MA78GM-S2H) 500 GB SATA HDD - Seagate2 GB, Corsair DDR2 RAM @ 800 MHz XMS2 (2 GB) Enterage ATX Kansli + 450 Watts ATI Radeon HD 3200-grafik (synchmaster) ombord på kortet Som jag arbeta med modellering ger fatala misstag och loggar ut. Jag försökte Maya 7 också men samma problem. Vi försökte formating datorn, installera Maya, radera historia och temp-filer osv osv, inget fungerade. I texturering datorn minskar. I rigg det bara loggar ut från programvaran. Jag kollade funktioner av ombord grafik kort på nätet och det verkar min config är anständigt. Min comp kille föreslog ett ATI (ASUS) 3450 kort för att undvika det. Är en N-vidia kort vilja ge 8500/8600 ett bättre alternativ trhan ovanstående? Vänligen föreslå vilka grundläggande kortet ska jag använda till wrk smidigt på min maskin. Hälsningar RA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken version av Windows använder du och vilken drivrutin för grafikkortet använder du och var har du fått föraren från?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur använder jag Grafikkort Som Ram? | Fräck | Grafikkort & Skärmar | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Behöver du nytt grafikkort | Black Magic | Grafikkort & Skärmar | 2 | 2 januari 2008 13:28 |
| Hjälp mig att köpa ett nytt grafikkort | bliz | Grafikkort & Skärmar | 33 | 27 november 2007 19:15 |
| Vilket grafikkort att köpa? | hartleyb | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 november 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |