mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

RMA eVGA

Reply

Thread Tools
Old 2 februar 2008, 21:03
Medlem Gruppen

Default RMA eVGA

er der nogen der har nogen erfaring RMA-ing EVGA grafikkort?
ive nødt til at gøre det for min, men den lille mærkat fik fjernet under installation (freakishly sad fast til en af mine elkabler og fik revet i halvdelen)

you guys / (piger måske?) tror, at dette ville fjerne muligheden for RMA?

ikke sikker på hvor denne tråd skal gå, så jeg regnede med det indebar hardware, højre .....?
Old 3 februar 2008, 14:59
Donor-Gruppen

Default RMA eVGA

im ked af at sige, at du probally plejer være i stand til at returnere det, fordi mærkaten står der "garanti ugyldig, hvis den er fjernet«. dog kontakte forhandleren alligevel og spørge dem, måske er du heldig.
Old 4 februar 2008, 19:33
Medlem Gruppen

Default RMA eVGA

gode nyheder! fik at vide jeg kunne rma den del! wooo! sendt det i dag. Hvis de nægter det på døren im bliver vred, så vred.
Old 5 februar 2008, 02:21
Donor-Gruppen

Default RMA eVGA

oh god, du deffenitally fortalte dem, at mærkaten manglede gjorde du?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.