![]() |
|
| |||
| |||
| Har någon haft någon erfarenhet RMA-Ing EVGA grafikkort? ive got att göra det för min men den lilla klisterlappen fick bort under installationen (Freakishly fastnade på en av mina kraftkabel och fick slet på mitten) ni killar / (tjejer kanske?) tror att detta skulle eliminera risken för RMA? inte säker på var denna tråd skulle gå så jag tänkte att det innebar hårdvara, rätt .....? |
|
| |||
| |||
| im sorry att säga att du probally kommer inte att kunna lämna tillbaka den eftersom klistermärket säger "garantin ogiltig om avskaffas". Men kontakta återförsäljaren ändå och fråga dem, kan du ha tur. |
|
| |||
| |||
| goda nyheter! fick jag kunde RMA den delen! wooo! postas det i dag. Om de inte ger det på dörren im går att vara arg, så arg. |
|
| |||
| |||
| oh god, sa deffenitally dem att klistermärket saknades didnt du? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| EVGA 9800 GX2 Awful Artifacting | Brenda | Grafikkort & Skärmar | 1 | 6 juni 2009 13:09 |
| Behöver du hjälp överklockning evga 780i FTW | phqinhippy | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 20 maj 2009 14:43 |
| Som är bättre ...... XFX eller EVGA???? | tboo | Grafikkort & Skärmar | 3 | 4:e sep 2008 10:00 |
| 8800GT 512MB vs 8800 GT SUPERCLOCKED av EVGA Vilken är bäst? | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 6 | 16 januari 2008 16:19 |
| EVGA 8800 Ultra i Storbritannien? | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 14 januari 2008 00:25 |
| Thread Tools | |
| |