![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Aight fyre jeg har haft min riggen op og kører i cirka to måneder nu, og jeg elsker det. Jeg har blevet leger Bioshock på max beslutning w / alle de værdifulde aktiveret, og det ser ud Amazing på min 24 ". Jeg samles op Crysis aftes for $ 20, og det plejer lad mig køre det nær mine monitorer 1920X1080 native reslotion og jeg kender kortet kan gøre denne beslutning b / c jeg køre det på Bioshock. Det siger, at beslutningen isnt støttes af mit setup. Im kører det på max resolution det vil lade mig, og det ser skide godt. Jeg var nødt til at gå endnu lavere i løbet af spil b / c var der en lille antydning af forsinkelse, og det irriterede mig ....... så mit spørgsmål er, hvad der er et sikkert ur hastighed jeg kunne overgear GPU'en og GPU hukommelse også, w / o stegeapparater det? Og hvis jeg gjorde, vil det hjælpe?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I 4850 er designet til 1680x1050 eller under. Når du kommer i 24 "skærme den fælles visdom er at få noget mere kraftfuld som en 4870 eller GTX 260.
Der er ikke fastsat max for overclocking, du er nødt til at finde din egen. Det afhænger meget om resten af opsætningen og den type kort, du får.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Carbon Hvad goin on? Riggen hjælpe mig design er stor btw. Jeg så skærmen på Newegg for et stykke tid, men couldnt råd til det. Så de havde en $ 60 instant rabat og gratis forsendelse, så jeg tog det op. Jeg plejer der rører mit kort for et stykke tid, som den gør stor w / min blu stråler (grund til bygningen rig) og spillet ser rigtig god, så godt. Jeg var bare tænkte, om jeg kunne gøre det bedre. Og tak for det "kloge" på kortet info, jeg gjorde ikke vide det.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, havde jeg vidste jeg ville have fortalt dig at få en 260: p Overclocking ville hjælpe, men Crysis er blot en krævende, hårdt optimeret spillet. Glad resten af det arbejder ud bøde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja jeg havde planer om at opgradere min skærm, men ikke dette hurtigt. Jeg kunne ikke lade det behandle gå af. Hvad mener du med 260?
|
|
|
|||
|
|||
|
Og over clocking gjorde hjælpe grafik, men spillet vil starte glitching hver ny og næ, ligesom halter og pixel misfarvning af en slags. Jeg tror, Im nødt til gengæld nogle af de detaljer ting off ... jeg tror jeg kan leve w / det skønt.
|
|
|
|||
|
|||
|
260 = GTX 260, der er en masse gode tilbud på dem nu (jeg så en for $ 199 med en fabrik overclock).
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vælg auto overclock i gear, når det finder sin max, fald det ved 10mhz kerne og hukommelse
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|