![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aight kaverit Olen ollut minun rig vauhtiin noin kahden kuukauden ajan ja rakastan sitä. Olen pelannut Bioshock suurimpaan päätöslauselma w / kaikki goodies käytössä ja se näyttää AMAZING minun 24 ". Otin Crysis viime yö 20 dollaria ja se tapana haluan suorittaa sen lähellekään minun valvoo 1920X1080 native reslotion ja tiedän, että kortin voi tehdä, että päätöslauselma b / c I suorittaa sitä bioshock. Siinä sanotaan, että päätöslauselma isnt tukee minun asetukset. Im näkyä se, että max päätöslauselma se antaa minulle ja se näyttää aika pirun hyvä. Minun piti mennä vieläkin alhaisempi aikana pelattavuutta b / c oli pieni vivahdus viiveellä, ja se ärsyttää minua ....... joten kysymykseni on, mikä on turvallinen kellon nopeus Voisin overdrive on GPU ja GPU muisti myös, w / o pasutus sitä? Ja jos ei se auttaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 4850 on suunniteltu 1680x1050 tai alle. Kun päästä 24 "valvoo yhteistä viisautta on saada jotain tehokkaampi kuin 4870 tai GTX 260. Ei ole asetettu max varten overclocking, sinun on löydettävä oma. Se riippuu paljon muun asennus ja tyyppi kortin saat.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Carbon whats menossa on? The rig autat minua malli on suuri BTW. Näin valvomaan Newegg jonkin aikaa, mutta couldnt varaa. Sitten ne oli $ 60 instant etu ja vapaa merenkulku niin Otin sen. I tapana olla koskematta äänestyskorttini jonkin aikaa, koska se ei suurta w / minun blu-säteiltä (syy rakennuksen rig) ja peli ei tarkastella melko hyvä kuin hyvin. Olin vain ihmetellä, jos voisin tehdä sen paremmin. Ja kiitos, että "viisaus" on kortin tiedot, I didnt tiedämme. |
|
| |||
| |||
| Joo, oli minulla tiedossa olisin kertonut sinulle saada 260: p overclocking auttaisi, mutta Crysis on vain vaativa, huonosti optimoitu peli. Glad muualla se toimii hyvin.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Joo olin suunnittelun parantaminen minun seurata, mutta ei tämän pian. En voinut antaa, jotka käsittelevät mennä. Mitä tarkoittaa 260? |
|
| |||
| |||
| Ja clocking ei auta grafiikka, mutta peli alkaa glitching aina silloin tällöin, kuten jälkeenjääneitä ja pikselin värin jonkinlainen. Mielestäni Im joutuu puolestaan joistakin yksityiskohdista asiat pois ... uskon, että voin elää w / it though. |
|
| |||
| |||
| 260 = GTX 260, siellä on paljon hyviä käsittelee niitä nyt (olen nähnyt yhden 199dollari kanssa tehtaan overclock).
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Valitse auto overclock vuonna ylikierroksilla, kun se havaitsee sen max, vähennys sen 10mhz ytimen ja muistin
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Palit PCI Radeon HD 4850 Sonic erityispainos Lisäys (DDR5) | butski | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. Jun 2009 13:15 |
| Palit Radeon 4850 Graphics Card Problem | Pablo15 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 29. toukokuuta 2009 03:42 |
| Ati 4850 | robina80 | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 29th Oct 2008 11:40 |
| Crysis: taistelukärjen - seuraava peli Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3. Lokakuu 2008 11:47 |
| Crysis Ei Running No ... Hardware Problem? | Dante3044 | PC & Console Gaming | 8 | 1. Feb 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |