![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aight jongens ik heb er mijn rig up and running voor ongeveer twee maanden nu en I love it. I've been playing Bioshock op max resolutie w / alle goodies ingeschakeld en het ziet er AMAZING op mijn 24 ". Ik pakte Crysis gisteravond voor $ 20 en het laat me gewoon draaien overal de buurt van mijn monitoren 1920X1080 native reslotion en ik weet dat de kaart kan dat doen resolutie b / c ik op Bioshock. Het zegt dat de resolutie isnt ondersteund door mijn setup. Im draaien op de max resolutie zal laten me en het ziet er mooi verdomd goed. Ik moest zelfs lager tijdens spel B / C was er een lichte zweem van vertraging en het irriteerde me ....... dus mijn vraag is wat is een veilige kloksnelheid kon ik overdrive de GPU en GPU geheugen te, w / o roosten het? En als ik het heb zal het helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 4850 is ontworpen voor 1680x1050 of lager. Als je in 24 "monitoren van het gemeenschappelijk wijsheid is om iets meer vermogen als een 4870 GTX of 260. Er is geen maximum voor overklokken, moet je je eigen. Het hangt veel op de rest van de installatie en het type kaart je krijgt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Carbon whats goin on? Het tuig u mij helpen design is geweldig btw. Ik zag de monitor op Newegg voor een tijdje, maar couldnt veroorloven. Dan hadden ze een $ 60 instant korting en gratis verzendkosten dus ik nam het op. I wont worden aanraken mijn kaart voor een tijdje als het doet grote w / mijn blu stralen (reden voor het bouwen van tuig) en het spel lijkt behoorlijk goed ook. Ik vroeg me af of ik kan het beter. En bedankt voor de "wijsheid" op de kaart info, I didnt know dat. |
|
| |||
| |||
| Ja, had ik wel ik heb je een 260: p Overclocking zou helpen, maar Crysis is gewoon een veeleisende, slecht geoptimaliseerd spel. Blij dat de rest van het werkt goed.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ja ik was van plan over de actualisering van mijn monitor, maar dit niet zo. Kon ik niet laten gaan door die te maken hebben. Wat bedoel je met 260? |
|
| |||
| |||
| En meer dan kloksnelheid heeft helpen de graphics, maar de wedstrijd zou beginnen glitching zo nu en dan, zoals achterblijvende pixel en verkleuring van een soort. Ik denk Im going to have beurt enkele van de detail dingen af ... Ik denk dat ik kan leven w / zij al is. |
|
| |||
| |||
| 260 = GTX 260, is er veel goede deals op hen nu (Ik zag een voor $ 199 met een fabriek overklokken).
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selecteer Automatisch overklokken in overdrive, zodra zij vindt haar max, verlagen door 10MHz core en geheugen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|