![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aight grabbar jag har haft mina riggen igång i ungefär två månader nu och jag älskar det. Jag har spelat Bioshock på max upplösning w / alla godsaker aktiverat och det ser HÄPNADSVÄCKANDE på min 24 ". Jag plockade upp Häxkungens går kväll för $ 20 och det brukar jag köra det någonstans i närheten av min övervakare 1920X1080 infödda reslotion och jag vet att kort kan göra att resolution b / c jag köra det på bioshock. Det står att den resolution isnt stöds av min inställning. Im köra det på max upplösning den kommer att låta mig och det ser ganska jävla bra. Jag var tvungen att gå ännu lägre under spelet b / c det fanns en liten antydan till fördröjning och det irriterar mig ....... så min fråga är vad som är ett säkert klockan hastighet jag kunde överväxel för GPU och GPU minne också, w / o rostning det? Och om jag har kommer det att hjälpa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 4850 är avsedd för 1680x1050 eller lägre. När du kommer till 24 "monitorer den gemensamma visdom är att få något mer kraftfull som en 4870 eller GTX 260. Det finns ingen max för överklockning, du måste hitta din egen. Det beror mycket på resten av installationen och den typ av kort du får.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Carbon vad händer om? Riggen du hjälpa mig design is great btw. Jag såg skärmen på Newegg ett tag men couldnt råd. Sedan de hade en $ 60 instant rabatt och fri frakt så jag plockade upp den. Jag brukar vara vidröra mitt kort en stund eftersom det innebär stora v / min blu strålar (anledningen till att bygga riggen) och spelet inte ser ganska bra också. Jag undrar bara om jag kunde göra det bättre. Och tack för "visdom" på kortet info, I didnt vet. |
|
| |||
| |||
| Ja, hade jag vetat skulle jag ha berättat för dig att få en 260: p överklockning skulle hjälpa, men Häxkungens är en krävande, dåligt optimerade spel. Glad resten av det fungerar bra.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Ja jag tänkte uppgradera min övervaka men inte det här snart. Jag kunde inte låta som behandlar åka. Vad menar du med 260? |
|
| |||
| |||
| Och över clocking gjorde hjälpa grafik, men spelet skulle börja glitching då och då, precis som släpar och pixel missfärgning av något slag. Jag tror Im kommer att ha sin tur en del av detaljerna saker ... jag tror att jag kan leva w / it though. |
|
| |||
| |||
| 260 = GTX 260, det finns många bra erbjudanden på dem nu (jag såg en för $ 199 med en fabrik överklockning).
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välj automatisk överklockning i överväxeln, när den finner sitt max, minskade det med 10mhz kärna och minne
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|