![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter. med mine computere ligesom min laptop. det har en s-video stik på bagsiden med, hvad der ligner et pic af et tv over det. mit spørgsmål er kan jeg slutter min bærbar til mit tv og bruge mit tv til en monitor, og for watchin gerne film? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| sød tak. Jeg kender en TV ikke helt har den beslutning, men stor for film og goofin ca. lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal medbringe din lyd på en separat kabel, s-video bare tager billedet for dig.
| |||
| |||
| Og det kan ikke S-Video, jeg har en bærbar computer med en sokkel, at jeg kunne har svoret var en S-Video-stikket, og efter mange brudte knappenåle og vrede, jeg opdagede, det var ikke. = P |
|
| |||
| |||
| at sucks ya I cant være sikker med laptop men desktop vil b s-vid |
|
| |||
| |||
| så hvorfor kan man få et sort-hvidt billede i stedet for farve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være en s-video billede - især fordi det har et TV på den. Dette kan bruges til tilslutning til et tv, men lyden skal foretages separat.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er klar lyd er adskilt, men den del var let |
|
| |||
| |||
| Hvis det ikke har en S-Vid input derefter sikkert det er en undskyldning for en ny HDTV hvis der var en |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Video til VGA? | zagreus 360 | Grafikkort & Monitors | 8 | 13 juli 2008 04:29 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |