![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit. minun tietokoneet my laptop. se s-video-pistoke laitteen takaa, mitä näyttää pic on tv yläpuolella. kysymyksiini on Voinko plug kannettavassa tietokoneessa minun tv ja käyttämään tv, joka seuraa ja watchin kuten elokuvia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä.
| |||
| |||
| makea kiitos. Tiedän tv ei ole aivan on päätöslauselmaa, mutta suuri elokuvien ja goofin ympäriinsä. lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun täytyy tehdä oma ääni erillinen kaapeli-, s-video vain ottaa kuvan sinusta.
| |||
| |||
| Ja sitä ei saa S-Video, minulla on kannettava tietokone, jossa on pistorasia, että voisin olen vannonut oli S-Video-liitäntää, ja sen jälkeen monet rikki puikot ja vihaa, tajusin sen wasn't. = P |
|
| |||
| |||
| joka imee ya i cant olla varma kanssa kannettava tietokone, mutta Desktop B S-vid |
|
| |||
| |||
| joten miksi yksi saada mustavalkoinen kuva sijasta väri |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on S-video-kuva - erityisesti, koska se on TV sitä. Tätä voidaan käyttää liitäntään TV mutta ääni on tehtävä erikseen.
| |||
| |||
| Quote:
Ymmärrän ääni on erillinen, mutta osa oli helppo |
|
| |||
| |||
| Jos se ei ole S-Vid panos sitten varmasti sitä tekosyynä uuden HDTV jos koskaan siellä oli yksi |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Video vga? | zagreus 360 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 13. Jul 2008 04:29 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |