![]() |
|
| |||
| |||
| hey jongens. met mijn computer als mijn laptop. zij heeft een s-video-stekker op de achterkant met wat lijkt op een pic van een tv erboven. mijn vraag is kan ik de stekker van mijn laptop op mijn tv en mijn tv voor een beeldscherm en voor watchin graag films? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| zoete bedankt. Ik weet dat een tv niet vrij beschikken over de resolutie, maar ideaal voor films en goofin rond. lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You need to carry uw geluid op een aparte kabel, s-video gewoon de foto voor je.
| |||
| |||
| En het mag niet worden S-Video, ik heb een laptop met een aansluiting die ik zou hebben gezworen werd een S-Video-aansluiting, en na vele gebroken pinnen en woede, ik besefte hij wasnt. = P |
|
| |||
| |||
| dat zuigt ya i cant zeker met laptop maar desktop zal b s-vid |
|
| |||
| |||
| dus waarom doet een krijg een zwart-wit foto in plaats van kleur |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat zal een s-video-foto - vooral als het heeft een TV op. Dit kan gebruikt worden voor het aansluiten op een tv maar het geluid zal moeten worden gescheiden.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik realiseer me goed gescheiden is, maar dat was gemakkelijk |
|
| |||
| |||
| Als het niet over een S-Vid input dan zeker dat het een excuus voor een nieuwe HDTV of nooit was er een |