![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. med datamaskiner som min laptop. den har en s-video pluggen på baksiden med det som ser ut som et bilde på en tv over den. mitt spørsmål er, kan jeg kobler min bærbare til min TV og bruke min tv på en skjerm og for watchin som filmer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| søt takk. Jeg kjenner en tv ikke helt har oppløsning, men flott for film og goofin rundt. lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må bære lyden på en egen kabel, s-video bare tar bildet for deg.
| |||
| |||
| Og det er kanskje ikke S-Video, jeg har en bærbar datamaskin med en kontakt som jeg har sverget var en S-Video-kontakten, og etter mange brutte pins og sinne, jeg skjønte det var ikke. = P |
|
| |||
| |||
| som suger ya i skrånende være sikker med laptop men Desktop b s-vid |
|
| |||
| |||
| Så hvorfor virker en få et svart-hvitt bilde i stedet for farger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være en S-Video bilde - særlig ettersom det har en TV på den. Dette kan brukes for å koble til en TV, men lyd må være gjennomført separat.
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg innser lyd er separate, men at en del var lett |
|
| |||
| |||
| Hvis den ikke har en S-Vid skriving så sikkert som en unnskyldning for en ny HDTV om noen var det en |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Video til VGA? | zagreus 360 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 13 juli 2008 04:29 |
| Video skjermdriveren problemer-deretter overvåke sluttet å jobbe! | ljkd13 | Multimedia & Kodeker | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |