![]() |
|
| |||
| |||
| Vad den rätta inställningen för att visa på mitt geforce 6800XT kort COS-bilden fortfarande har oskärpa pixel och färg verkar vara snedvriden ...... några förslag mycket uppskattat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken upplösning och färgdjup är inställt på?
Vad övervaka och kort är valt på kontrollpanelens display adapter på fliken Avancerat? Om du kan ge oss en screendump av den biten av kontrollpanelen jag skulle vara intresserad. Vad övervaka ni egentligen har? Har Auto Bildjustering klart inte displayen? Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Titta på video på youtube och VCD / DVD bilden är suddig och färg förvrängd på Samsung 226BW lcd med senaste GeForce 6800xt drivrutiner installerade till 1680 x 1050 px upplösning, 60fps uppdateringsfrekvens, färgdjupet till 16 bitar fortfarande förgäves ... ............ något sätt att lösa detta ..... |
|
| |||
| |||
| Är resten av youtube webbsidan suddiga och färg förvrängd medan du ser suddig video? Text och annonser och hyperlänkar? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HJÄLP! Samsung SE-S224 | North | Drives & Removable Media | 6 | 25 november 2008 10:38 |
| Samsung 226BW kalibrering | estheblessed | Grafikkort & Skärmar | 3 | 4 april 2008 15:22 |
| Samsung 226BW Kalibrering | Adrian1 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 20 januari 2008 12:25 |
| SAMSUNG 226BW Monitor Skärmen flimrar | Adrian1 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 11 januari 2008 02:33 |
| Samsung Q35 | Jac | Multimedia & Codecs | 5 | 26 juli 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |