![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Acer 22 "F-22 er tilsluttet en EVGA GTX 260 kernen 216. Skærmen lige begyndt flimmer nu. Jeg har ændret opdateringshastigheden til den højest mulige - 60 Hz - men det hjalp ikke på alle. Hvad skal jeg gøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opdateringshastighed ikke vil gøre en forskel. Dette sker i Windows samt i spil? Er du tilsluttet til skærmen via DVI? Hvis begge disse, vil du sandsynligvis have en dårlig baggrundsbelysningen på skærmen.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er tilsluttet via HDMI. |
|
| |||
| |||
| Flere mennesker er kommentere om flimren spørgsmål om denne skærm. Det kan være et problem med knækkede dynamisk kontrast. Jeg vil returnere den til en anden model hvis det er muligt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |