![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Acer 22 "F-22 kytketty joka EVGA GTX 260 ydin 216. Näytön juuri aloittanut välkkymistä nyt. Vaihdoin virkistystaajuuden mahdollisimman korkeaa - 60 hertz - mutta se ei auta lainkaan. Mitä minun pitäisi tehdä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Virkistystaajuutta ei tehdä eroa. Tämä tapahtuu Windows sekä pelejä? Oletko koukussa jopa monitorin kautta DVI? Jos molemmat näistä, sinulla todennäköisesti on huono taustavalo on valvoa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen koukussa kautta HDMI. |
|
| |||
| |||
| Useat ihmiset ovat kommentoimalla noin välkyntä asioita tähän näyttölaitteeseen. Se voi olla ongelma kanssa rikkoutuneiden dynaaminen kontrastisuhde. Haluan palata sen eri mallia, jos mahdollista.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC jäätyy, Vilkkuvat pikselit? Toimii vain vikasietotilassa .. | Andy57 | Rautatavaran Chat | 5 | 26 marraskuu 2009 12:11 |
| Blue screen Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 15. Huhtikuu 2008 13:22 |
| Pc TV-näytössä? | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. Jan 2008 14:29 |
| Suora välkkymistä linja | kknight0506 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 22. Huhtikuu 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |