![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Acer 22 "F-22 is aangesloten op een EVGA GTX 260 core 216. Het scherm is net begonnen flikkeren nu. Ik veranderde de vernieuwingsfrequentie van de hoogst mogelijke - 60 Hertz - maar dat hielp niet bij iedereen. Wat moet ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Refresh rate zal niet het verschil maken. Dit gebeurt in Windows en in games? Bent u aangesloten op de monitor via DVI? Als deze beide, gebruikt u waarschijnlijk een slechte verlichting in de monitor.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben aangesloten via HDMI. |
|
| |||
| |||
| Verschillende mensen zijn commentaar over flikkering problemen op deze monitor. Het kan een probleem met gebroken dynamisch contrast. Ik wil het terug voor een ander model als dat mogelijk is.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |