![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en Acer 22 "F-22 ansluten till ett EVGA GTX 260 core 216. Skärmen precis börjat flimrande nu. Jag har ändrat uppdateringsintervallet till högsta möjliga - 60 hertz - men det hjälpte inte alls. Vad ska jag göra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uppdateringsfrekvens kommer inte att göra en skillnad. Detta händer i Windows och i spelen? Är du ansluten till bildskärmen via DVI? Om båda dessa du troligen ha en dålig bakgrundsbelysningen på skärmen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag är ansluten via HDMI. |
|
| |||
| |||
| Flera människor har kommenterat om flimmer frågor på denna bildskärm. Det kan vara ett problem med brutet dynamisk kontrast. Jag skulle skicka tillbaka det till en annan modell om det är möjligt.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC Freezes, flimrande pixlar?? Fungerar bara i felsäkert läge .. | Andy57 | General Hardware Chat | 5 | 26 november 2009 12:11 |
| Blue screen Windows stänk skärmen | Mukk1987 | Windows-operativsystem | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| PC till TV-skärmen? | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 8 januari 2008 14:29 |
| En rak flimrande linje | kknight0506 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 22 april 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |