![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Salliessaan tietokone kytkeä monitori pois päältä, sillä ei tämä täysin normaalia, ja sitten kun menen herättämään sen ylös, näytön LED vain palkokasvien vihreä, niin il Sammuta tietokone ja käynnistä se uudelleen, se menee läpi normaalin asetukset, mutta kun se trys tuottaa lokin näytöllä se sama uudestaan, kokeile pari lisää, kun se saattaisi toimia, mutta jos se annostaa minun täytyy jättää liian 24 tuntia, ennen kuin se alkaa toimia, on tämä tietokone ongelma tai seurata ongelma? |
|
| |||
| |||
| Veisin minun sormi seurata, koska olen varma, että se ei toimi sen jälkeen 24 tuntia, jos se on hardware ongelma, voisitko ehkä kokeilla sitä toiseen koneeseen? jos ei joko palautettava tai vie se tietokoneeseen korjaamoon ja pyydä testata sitä sinulle. Jos he sanovat, että se hienoa se voisi olla näytönohjaimen ylikuumeneminen tai vain antaa periksi. |
|
| |||
| |||
| KK Thanks for the info, joskus se herätä sen temppuihin Wen kytken minun kannettavaa tietokonetta, mutta ei koko ajan |